"Kaikki miehet haaveilee seksistä muiden naisten kanssa"

  • Viestiketjun aloittaja Poikaystävän mielipide
  • Ensimmäinen viesti
Poikaystävän mielipide
Poikaystävä kertoi haaveilevansa seksistä vieraiden naisten kanssa. Yhteistä taivalta takana nyt 4 vuotta. Sanoi ettei toteuttaisi fantasioitaan, mutta ettei kiellä niiden olemassaoloa. Hänen mielestään kaikki miehet haaveilevat vieraasta naisesta, ja joka muuta väittää, valehtelee.

Kertokaas nyt naiset ja miehet rohkeasti että onko asia todella näin.
 
"jjjj"
Tuskin sentään ihan kaikki, mutta valtaosa varmasti. Olen huomannut chattipalstoilla pyöriessäni, että varatut ovat ihan yhtä innokkaita seksin perään kuin sinkkumiehetkin.
 
Varmaankin. Fiksu pitää fantasiansa omana tietonaan. Ja seksi on vaan seksiä. Hikistä hommaa hankalassa asennossa.
Jos taas lantion seutu ohjaa liikaa elämää kielii se mun mielestä vajavuudesta muulla alueella.
 
Viimeksi muokattu:
yön simo
Asia on juuri noin. Jos joku mies väittää muuta, hän valehtelee. Miehistä myös 98% suostuu aina seksiin jos joku nainen sitä ehdottaa. Asiaan ei juuri vaikuta se, onko mies vapaa tai varattu. Niin - me miehet olemme tuollaisia, naiset eivät sitä vain yleensä usko, koska asia on naiselle todella vaikea hyväksyä, ja koska mies useimmiten on käytännössä pakotettu valehtelemaan naisen kysyessä asiaa.

[video=youtube_share;C2I28b_PxKU]http://youtu.be/C2I28b_PxKU[/video]
 
Alkuperäinen kirjoittaja yön simo;30231516:
Asia on juuri noin. Jos joku mies väittää muuta, hän valehtelee. Miehistä myös 98% suostuu aina seksiin jos joku nainen sitä ehdottaa. Asiaan ei juuri vaikuta se, onko mies vapaa tai varattu. Niin - me miehet olemme tuollaisia, naiset eivät sitä vain yleensä usko, koska asia on naiselle todella vaikea hyväksyä, ja koska mies useimmiten on käytännössä pakotettu valehtelemaan naisen kysyessä asiaa.

[video=youtube_share;C2I28b_PxKU]http://youtu.be/C2I28b_PxKU[/video]
Haha! Tuo oli kyllä mainio video. Se vaan ei toiminut toisin päin. :D 98% naisista kieltäytyy spontaanista seksiehdotuksesta (sen toisen otannan perusteella)
 
Ei kaikki haaveile, en minäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Poikaystävän mielipide;30231488:
Poikaystävä kertoi haaveilevansa seksistä vieraiden naisten kanssa. Yhteistä taivalta takana nyt 4 vuotta. Sanoi ettei toteuttaisi fantasioitaan, mutta ettei kiellä niiden olemassaoloa. Hänen mielestään kaikki miehet haaveilevat vieraasta naisesta, ja joka muuta väittää, valehtelee.

Kertokaas nyt naiset ja miehet rohkeasti että onko asia todella näin.
 
"saara"
Alkuperäinen kirjoittaja yön simo;30231516:
Asia on juuri noin. Jos joku mies väittää muuta, hän valehtelee. Miehistä myös 98% suostuu aina seksiin jos joku nainen sitä ehdottaa. Asiaan ei juuri vaikuta se, onko mies vapaa tai varattu. Niin - me miehet olemme tuollaisia, naiset eivät sitä vain yleensä usko, koska asia on naiselle todella vaikea hyväksyä, ja koska mies useimmiten on käytännössä pakotettu valehtelemaan naisen kysyessä asiaa.
Haha, eipä paljon epäröinyt miehet. Mutta toisaalta, kysyjänä olikin kaunis nainen. Mitäs jos oltais laitettu ruma nainen kysymään sama kysymys, olisi mielenkiintoista nähdä montako olis silloin lähteny mukaan.

En ihan usko, että ihan kaikille heteromiehille kelpais ihan minkälainen nainen tahansa. Vai...? Kertokaa te, miehet.
 
  • Tykkää
Reactions: Puhero
[QUOTE="saara";30231546]
En ihan usko, että ihan kaikille heteromiehille kelpais ihan minkälainen nainen tahansa. Vai...? Kertokaa te, miehet.[/QUOTE]

En minäkään usko siihen.
 
"vaimoke"
Eiköhän. Fantasioinhan minä itsekkin joskun naapurin ukosta, vanhasta heilasta, telkkarin hammastahnamainoksen adoniksesta.... Vaikka rakastankin omaa ukkoa hirmuisesti enkä häntä koskaan pettäisi. Se on vain pientä piristystä arkeen tai esim. silloin kun toinen ei ole paikalla. Minua ei ainakaan satuta ajatus että mies fantasioi seksistä jonkun toisen kanssa, kunhan pitää asian itsellään ja haluaa silti minuakin :)
 
Aaapeee
[QUOTE="saara";30231546]Haha, eipä paljon epäröinyt miehet. Mutta toisaalta, kysyjänä olikin kaunis nainen. Mitäs jos oltais laitettu ruma nainen kysymään sama kysymys, olisi mielenkiintoista nähdä montako olis silloin lähteny mukaan.

En ihan usko, että ihan kaikille heteromiehille kelpais ihan minkälainen nainen tahansa. Vai...? Kertokaa te, miehet.[/QUOTE]

Poikaystäväni myös paljasti että tilaisuuksia pettämiseen menneinä 4 vuotena on ollut lukuisia. Hän on tumma ja kerää kieltämättä huomiota kadullakin. Ja varmasti osa kysyjistä on ollut kauniitakin naisia? Sanoo silti ettei ole lähtenyt heidän matkaan.
 
Poikaystäväni myös paljasti että tilaisuuksia pettämiseen menneinä 4 vuotena on ollut lukuisia. Hän on tumma ja kerää kieltämättä huomiota kadullakin. Ja varmasti osa kysyjistä on ollut kauniitakin naisia? Sanoo silti ettei ole lähtenyt heidän matkaan.
Juu, elä vedä kilareita suotta. Fantasiat on fantasioita ja monilla miehillä on ns. Harhaileva katse. Niin kauan kun ei tee mtn niin ei hätää, mutta en minä kyllä pistäisi poikki vaikka poikaystäväni pettäisikin.
 
Viimeksi muokattu:
Jos haaveileminen=pyrkii aktiivisesti löytämään vierasta seksikumppania tai ainakin tarttuu tilaisuuden tullen mahdollisuuteen, niin silloin en usko jokaisen tai edes lähes jokaisen miehen tai naisen niin tekevän.

Jos taas haaveileminen=fantasioi, unelmoi ja kiihottuu mielikuvista seksistä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa, niin silloin luulisin lähes jokaisen seksuaalisesti aktiivisen ihmisen toisinaan tätä harrastavan.

Se, että 98% miehistä tarttuisi tuntemattoman ehdotukseen seksistä on kyllä niin massiivista puppua, etten pysty väitettä nielemään.
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
"vaimo"
Ei haaveile. Suuri osa, mutta ei kaikki. Mieheni kokee ajatuksen seksistä muiden kanssa vastenmielisenä, eikä halua kuin yhden seksikumppanin elämän aikana. Vieraissa saisi käydä vapaasti, mutta ei missään nimessä halua. Minä en ajattele samoin ja joskus touhuilenkin muidrn miesten tai naisten kanssa, mieskin joskus katsoo, mutta ei osallistu.
 
yön simo
[QUOTE="saara";30231546]Haha, eipä paljon epäröinyt miehet. Mutta toisaalta, kysyjänä olikin kaunis nainen. Mitäs jos oltais laitettu ruma nainen kysymään sama kysymys, olisi mielenkiintoista nähdä montako olis silloin lähteny mukaan.

En ihan usko, että ihan kaikille heteromiehille kelpais ihan minkälainen nainen tahansa. Vai...? Kertokaa te, miehet.[/QUOTE]

No minäpä kerron: Kun kaunis, tuntematon nainen pyytää mieheltä seksiä (mitä ei juuri koskaan tosielämässä tapahdu), miehistä lähes kaikki suostuvat heti. Jos kyseessä olisi tavallisen näköinen nainen, noin 90% suostuisi. Jos kyseessä olisi tavallista rumempi nainen, arviolta 40% miehistä suostuisi. Varsinki nuorempana miehellä on usein sellainen olo, että "nyt panisin ihan ketä tahansa - ihan sama millainen". Ja tuollainen tunne on siis siitä huolimatta, miten paljon kotona on vaimon kanssa seksiä.
 
yön simo
[QUOTE="vaimo";30231592]Ei haaveile. Suuri osa, mutta ei kaikki. Mieheni kokee ajatuksen seksistä muiden kanssa vastenmielisenä, eikä halua kuin yhden seksikumppanin elämän aikana. Vieraissa saisi käydä vapaasti, mutta ei missään nimessä halua. Minä en ajattele samoin ja joskus touhuilenkin muidrn miesten tai naisten kanssa, mieskin joskus katsoo, mutta ei osallistu.[/QUOTE]

Sanon nyt ihan suoraan, että miehesi on melkoinen valepukki... Et silti ole yhtään tavallista hyväuskoisempi. Naisen on lähes mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä sitä, millaisia me miehet oikeasti olemme. Tottakai me silti voimme rakastaa kumppaniamme paljonkin. Se ei vaan mitenkään estä sitä, että panemme aina ja kaikkia, jos joku vaan suostuu.
 
mies1harm.
En itse ryhtyisi koskaan itse aktiin, olen fanaattisen uskollinen. Mutta jos näen kauniin (+nuoren, yleensä alle 32v) vartalon, toki se kiinnostaa eroottisesti. Oma nainen on tietenkin syvemmällä tasolla ihanin ja haluttavin - siksi ulkonäöllä onkin joku merkitys.
 
cdi
Ääh, ongelma tämäkin. Ei mun mies vaan halua, vaikka saisi. Ei kuulemma syty naisesta jos ei ole tunteita ja koska sattuu rakastamaan minua, ei pysty seksiin toisen kanssa. Kokeiltu on. Harmi, sillä itse saisin jo pelkästä ajatuksesta kiksit. Ja sivuhuomautuksena, mies on ihan komea joten siitä ei ole kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yön simo;30231610:
Sanon nyt ihan suoraan, että miehesi on melkoinen valepukki... Et silti ole yhtään tavallista hyväuskoisempi. Naisen on lähes mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä sitä, millaisia me miehet oikeasti olemme. Tottakai me silti voimme rakastaa kumppaniamme paljonkin. Se ei vaan mitenkään estä sitä, että panemme aina ja kaikkia, jos joku vaan suostuu.
Se, että sinä pystyt panemaan tunteettomasti kaikkea reiällistä ja hengittävää, ei tarkoita, että olisit jotenkin kelpoinen puhumaan 50% maailman väestöstä puolesta.
 

Yhteistyössä