uusi työpaikka järjestää juomingit, mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja uusi työntekijä
  • Ensimmäinen viesti
uusi työntekijä
Kyseessä aika iso yritys joka järjestää illan joissa on ohjelmaa, mutta sen ideana tuntuu olevan aikuisten juomingit.

Eihän se ole kauhean soveliasta perheellisen siellä juoda, mutta haluaisin osallistua ja tutustua muihin koska olen aika uusi.

Mitä itse tekisitte? Menisitte ja olisitte juomatta? Kävisitte ja lähtisitte aikaisin? Ette menisi lainkaan vai joisitte hieman tai paljon?

Itse tulisin varmasti hiprakkaan jo pienestä määrästä ja ajatus menosta kotiin hiprakassa on kamala.
 
Bbierass
Meet käymään ja juot mitä juot, ehkä alkoholitonta. Ei monet muutkaan juo itseään känniin! Vaan tulee ihan sosiaalisista syistä ja tapaamaan tuttuja ja tutustumaan. Onks jotenkin uusi tai viesras ajatus...?
 
Bbierass
Alkuperäinen kirjoittaja Eläväihminen;30232962:
voi HELVETTI mitä uskovaisia marttoja !
Siinä ei ole mitään hävettävää jos vetää kännit silloin tällöin,sitä sanotaan elämäksi.
Siinä ei ole mitään hävettävää, että ei juo, päinvastoin se on aika fiksua. Kokeile joskus!
 
Tekisin niinkuin haluaisin. Jos ei ole ns. työaikaa niin ei voi odottaa että kaikki sinne aina pääsisivät.

Homma tietenkin eri jos ois joku tj tai vast joka hommailee niitä suhteita illan mittaan.
 
"vieraana"
Niin no - mä olen absolutisti, mutta vaikka en oliskaan, niin mä en nyt ihan kärkeen kehtais vetää ainakaan liiskoja ja nolata itseeni uusien ihmisten edessä, joita joudun katsomaan joka päivä töissä... :D Mut joo, jokainen tosiaan tehköön kuten tahtoo. Siellä tuskin ovella on mitään alkolukkoa, joten jos ap:sta tuntuu, että ei halua ottaa, niin ei ota. So simple!
 

Yhteistyössä