Aivan ihania :)!

Jiii
disneyn tuotteitahan kannattaa tukea..... not.
Öh miksi ihmeessä ei?

Tuolla Disney Worldin Magic Kingdomissahan on Liberty-aukiolla sellainen joulukoristekauppa, nimeltään "Ye Olde Christmas Shoppe", jossa oli todella kivoja Disney-aiheisia joulukoristeita jne. Harmi ettei tullut ostettua, tavaraa oli kyllä muutenkin jo matkalaukut täynnä.

En mitään superhienoja kuvia tuosta löytänyt mutta tästä paikasta siis on kyse:

https://disneyworld.disney.go.com/shops/magic-kingdom/ye-olde-christmas-shoppe/

 
Öh miksi ihmeessä ei?

Tuolla Disney Worldin Magic Kingdomissahan on Liberty-aukiolla sellainen joulukoristekauppa, nimeltään "Ye Olde Christmas Shoppe", jossa oli todella kivoja Disney-aiheisia joulukoristeita jne. Harmi ettei tullut ostettua, tavaraa oli kyllä muutenkin jo matkalaukut täynnä.

En mitään superhienoja kuvia tuosta löytänyt mutta tästä paikasta siis on kyse:

https://disneyworld.disney.go.com/shops/magic-kingdom/ye-olde-christmas-shoppe/

Enemmän jotain keräily posliineista pidän tai figuureita siellä oli kans kivoja :). Vaikka nekin koristeet ovat nätit varmasti jouluksi.
 
kaikkea sitä----
Minä en tajua keräilyä. Mitä vähemmän minulla on tavaraa ja kamaa ympärilläni, niin sitä vapaampi olen. Saako tuosta keräilystä iloa silleen pidemmäksikin aikaa, vai kestääkö se hyvä olo sen pienen hetken, kun se tavara on uusi ja just saatu näppeihin? Siis että saako siitä iloa, että kattelee niitä kamoja jossakin vitriinissä? Kattelevatko keräilijät kokoelmiaan ja aattelevat, että ai kun kivoja, vai onko siinä keräämisessä pääasia niiden uusien tavaroiden saaminen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä----;30234555:
Minä en tajua keräilyä. Mitä vähemmän minulla on tavaraa ja kamaa ympärilläni, niin sitä vapaampi olen. Saako tuosta keräilystä iloa silleen pidemmäksikin aikaa, vai kestääkö se hyvä olo sen pienen hetken, kun se tavara on uusi ja just saatu näppeihin? Siis että saako siitä iloa, että kattelee niitä kamoja jossakin vitriinissä? Kattelevatko keräilijät kokoelmiaan ja aattelevat, että ai kun kivoja, vai onko siinä keräämisessä pääasia niiden uusien tavaroiden saaminen?
Itse en saa paljon iloa silloin kun sen saan. Mutta iloa tulee vast kun vien sen kotiin ja se tulee esim. vitriiniin ja voin ihailla sen täällä ja tiedän että tämä mulla on joo. Hmm... kysyit kyllä vaikeita, kun ei näitä tunteita voi kuvailla, pääasia että hyvää tunne ja mielenkintoista se on. Harrastus se on vaan.
Keräilen myös kenkiä ja erilaisia laukkuja, mutta ne jutut myös pidän päällä :). Paljon muutakin keräilen ja lapset kans.
 

Yhteistyössä