Huonoja työssäoppimis kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja diippadaappa
  • Ensimmäinen viesti
diippadaappa
Mä oon nyt ollut työssäoppimassa(tosin nyt sairas ja lähdin potemaan kotiin)eikä mulle oo ollu mitään tekemistä siellä,olen vain seurannut tietyn ihmisen työskentelyä välillä(kuuluu alaani)..Nyt siellä on aloittanut toinenkin harjoittelija ja hälle on kummasti löytynyt työtä,olen ihmeissään:(
Olis ihan mukavaa kuulla onko muilla huonoja kokemuksia?
 
"tytti"
Sairaanhoitajaopintojen aikana ensimmäisessä käytännön harjoittelussa, ensimmäisenä päivänä olin suihkuttamassa vuodepotilaana olevaa mummoa pesutasolla ohjaajani kanssa. Potilaan jalkoja kuivatessani ohjaajani totesi "Ethän sä mitään osaa, miten sä olet noin hidas!?" ja nyppäsi mimulta pyyhkeen pois. En varmaan osannutkaan, mutta luulin tulleeni harjoitteluun oppimani. Olisi pitänyt jo tästä tajuta ohjaajan/paikan mielipide opiskelijoihin, mutta sinnittelin vielä visi päivää ennenkuin ilmoitin vaihtavani harjoittelupaikkaa. Paha maku jäi kyllä suuhun ko paikasta.
 
-.-
Mulle on sattunut huonoja ohjaajia.

Yksi haukkui mua selkäni takani toisille. Luokkakaverini kertoi. En tiedä mikä oli ongelmana, toinen ohjaaja kuitenkin kehui hyvin paljon joten en varmasti täysi tunarikaan ollut.
 

Yhteistyössä