Mentiin kihloihin ja nyt kaikki kyselee...

  • Viestiketjun aloittaja huohhh!
  • Ensimmäinen viesti
huohhh!
..että onko meille vauva tulossa. "Mitä??? OOTSÄ raskaana? KUN KERTA MENITTE KIHLOIHIN?" Tuo reaktio äidiltäni, isältäni, kaikilta ystäviltäni, siskolta ja veljeltä ja tädiltäni.. Alkaa jo tympiä kun uudet kihlauksesta kuulevat kyselee IHAN SAMAA.. Ja me ei tosiaan edes haaveilla vauvasta, näköjään ei vaan voi mennä kihloihin paitsi jos on pamauttanu jonku paksuksi?? Ei voi mennä vaan sen takia että haluaa kihloihin?? :))
 
en tajua
Joo-o... Voi sitä kyselyn määrää sekä silloin kuin kihlauduttiin ja kun mentiin naimisiin. Sanomista myös tuli siitä, että me menimme kihloihin häät mielessämme, ei muuten vain. Oltiin kai liian nuoria kolmikymppisiä. Me vieläpä olemme useaan otteeseen lähipiirille maininneet, että lapsia ei tule, mutta naimisiin ei kai voi muuten mennä. Häitä seuraavina kuukausina tentattiin vielä useaan otteeseen ja seurattiin mahaani. Vaikea se oli uskoa, että lasta ei tule. Loppui siihen kun kerroin että häälahjaksi mies laittoi piuhat poikki.
 
vierr
No ei tuo minulla reaktiona normaalisti ole jos jotkut menee kihloihin, paitsi... noo jos ajattelee niin että noistako muka pysyvä pari?? Aaa, ai se on varmaan paksuna.
 
huohhh!
No vanhemmatkin kyseli tuskanhiki otsalla ettei heistä vaan oo tulossa isovanhempia.. Ai ettei muka kiinnosta. Ja kaveritkin tenttas PITKÄÄN että oonko varma etten oo paksuna. Yhdessä oltu jo vuosia ja pääettiin vaan että halutaan syventää tätä ja mennä naimisiinkin joskus, siksi kihlat..
 
huohhh!
Teinimeiningille kuulostaa, kai nyt edes tiesit, että "kihloihin meno" on lupaus avioliitosta?
No voi jeesus, en oo teini-ikäinen (13-19v) ollu melkeinpä kymmeneen vuoteen että melkoista teinimeininkiä juu. Ja SIKSIHÄN kihloihin mentiinkin kun halutan mennä naimisiinkin, jäikö ketju kenties lukematta?? Ja toiselle joka kyseli onko vauva tulossa, EI ole, ei haluta lapsia.
 
Vie ras
Mä jätin pillerit pois samoihin aikoihin, kun mentiin kihloihin (haettiin silloin myös avioliittolupaa). Tulinkin sitten heti ekasta kierrosta raskaaksi ja naimisiinkin siis mentiin aika nopealla aikataululla, niin syyhän siihen avioitumiseen tietysti oli se, että olin paksuna. Joo, eihän me muuten ois menty.
 
huohhh!
No ei siinä jos olisi vauva tulossa niin iloinen asiahan se olisi. Mutta kun nämä kyselyt olleet lähinnä sellasia kauhistelevia, siihen sävyyn että "ettekai te sentään VIELÄ...". Tulee vähän paha mieli, että eikö muka voi muusta syystä kihloihin mennä kuin muka siitä että olis maha pystyssä. Mentiin siksi että halutaan naimisiin jossain välissä ja rakastetaan toisiamme, ja vaikka en raskaana olekaan, niin jos olisin ollutkin niin nuo kyselyt olisi minusta aika kamalia.. Jos olis raskaana niin kai siitä kertoisi ITSE silloin kun sen aika on..
 

Yhteistyössä