Exä häiriköi

  • Viestiketjun aloittaja "häirikkö"
  • Ensimmäinen viesti
"häirikkö"
Jaksaminen on koetuksella tän ihmisen kanssa. Sen verran yhteydessä ollaan, että lastaan tapaa. Mutta jostain syystä hän luulee, että minä olen joku helvetin pankki ja lainalaitos, jolta voi aina kysyä, jos rahat loppuu. Ja se tapahtuu joka kuukausi. Oma rahankäyttönsä on niin onnetonta, ettei rahat ikinä riitä kuukauden loppuun. Kelle sitten soitetaan, mullepa tietysti. Ja soitetaan ja soitetaan ja soitetaan. Häiriköintiin asti. Joskus olen laskenut, että soittaa ja tekstaa yhteensä yli 20 kertaa päivässä. Ei ymmärrä ei vastausta. Aina se on "kusessa" ja aina mulle soittaa. Eronneet ollaan oltu jo 4 vuotta. Kaksi viikkoa sitten oli sama rumba ja minä räyhäsin sille, että nyt et ikinä enää multa pyydä, koska en anna. Oli menossa toiselle paikkakunnalle työhaastatteluun, ja minä hölmö sitten lainasin satasen, että sinne pääsisi. Toivoin, että nyt kun se perhana sen työn sais ja muuttas pois. Tänään soitti tulomatkalla, ja on "kusessa" ja rahat loppu. Tyhmä minä.

Hölmöhän minä olen kun olen joskus antanut, mutta olen tehnyt sen uhkauksien, jatkuvan häiriköinnin ja semmosen takia. Olen huutanut suoraa kurkkua sille puhelimeen, että jätä minut rauhaan. Ei tajua. Olen soittanut poliisille, eivät voi tehdä mitään jos se ei uhkaa. No osaa uhkaukset sillä tavalla laittaa, että niistä ei kiinni saa. Esim. tulen käymään kaverin kanssa, kun hänen kaverinsa ovat sellasta hullua porukkaa. Pelkään ja tuntuu että en jaksa tätä enää. Kukaan ei voi auttaa. Sosiaalitoimistoonkin soitin, että lapsen ei ole siellä turvallista olla, kun siellä nyt vaikka mitä on sattunut, mutta koska lapsella on yksi kunnon vanhempi eli minä, he eivät tee mitään. On minun vastuulla meneekö lapsi sinne vai ei. Jos en vie, niin tämä soittorumba ja uhkailu alkaa. Tätä on jatkunut jo monta vuotta samaa.

En tiedä mitä voin tehdä paitsi muuttaa jonnekin toiselle paikkakunnalle ja vaihtaa salaisen numeron. Hävettää tämä asia, enkä kenellekään tästä avaudu. Siksi nyt tänne.. Hävettää kun hullu exä häiriköi. Voi vittu, en paremmin sano.
 
"alkup."
En ole antanutkaan nyt pitkään aikaan paitsi sen satasen, kun toivoin, että se muuttas pois. Taisi olla joku kusetus. Kuulostaa ääliömäiseltä, mutta kun häiriköidään jatkuvasti, ja uhkaillaan ja sit jos minä en puhelimeen vastaa niin alkaa soitella lapsen puhelimeen ja häiriköi sitä kautta. Asun yksin, enkä halua sitä oven taakse paukuttamaan. Ja aina sillä on olevinaan hyvä syy. Onhan se minun syykin varmasti kun olen antanut, että se jättäs mut rauhaan. Sairasta...
 

Yhteistyössä