Saisiko arvon naisilta apua pariin kysymykseen. Vaimon kanssa naimisissa 15 vuotta ja

  • Viestiketjun aloittaja Mies jota mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
Mies jota mietityttää
Haluan häntä edelleen suunnattomasti. Seksiä on 1-2 kertaa viikossa mutta tuntuu ettei vaimo jaksa innostua niin usein. Miehenä mulle kalpaisi enemmänkin ja tulee vonkuttua. Mikähän tässä mättää, lapset ei ole enään kovin pieniä mutta halut taitaa olla erilaisia. Vaimoa tuntuu ärsyttävän kun olen kiinnostunut hänen tisseistään ym. Olenko vain tyhmä mies ja vedänkö liinoja kiinni vai mikä neuvoksi?
 
vierass
Jospa teet vähän kotitöitä enemmän, vaimokin jaksaa pupuilla. Yllätät vaikka tänään hyvällä ruoalla tai huomenna jos aika ei tänään enää riitä, laitat tiskit kuntoon ja siivoat muutenkin, laitat hyvän elokuvan kivan jälkkärin kera, niin eiköhän siitä taas ura urkene.
 
  • Tykkää
Reactions: Lokki ja AivanSama
Mies jota mietityttää
No ruokia kyllä laittelen iltaisin ja katsellaan leffoja ym ja siivoukseenkiin tulee osallistuttua aina kun pystyy. Vanhassa omakotilalossa riittää kyllä ulkotöitä joihin itse enemmän keskityn. Joskus vaimo sanoo että haluaisi enemmän pelkkää läheisyyttä. Itselle kelpaisi enemmän seksiä. Onko sitä läheisyyttä sitten liian vähän? Vai jätänkö vaimon rauhaan vähäksi aikaa? Miten muilla tuon seksin kanssa? Painostanko nyt liikaa 1-3 kertaa viikkoon? Ei tässä vieraisiin ole haluja lähteä.
 
Aina Ilona Aamutuuli
No naiset nyt vaan haluaa enemmän läheisyttä, se on korvien väliin rakennettu juttu. Anna sitä läheisyyttä jos vaimosi sitä haluaa. Ja on aikakausia kun halut ei vaan natsaa yhteen. Meillä seksiä 1-4 krt kuukaudessa, riippuen miten väsyneitä ollaan. Pahinta on painostaa väsynyttä. Ja mun korvaan 1-3 kertaa viikossa kuulostaa paljon. En itse jaksaisi niin montaa kertaa vaikka tuota miestä rakastankin.
 
Niksiä
Jätä seksin vonkaaminen vähäksi aikaa ja anna vaimolle toivomaansa lläheisyyttä. Älä kouri rintoja, älä persettä, älä jalkoväliä. Ota kainaloon, kosketa hellästi, älä himoiten.
 
puuh
En tiä onko provo mut eniten itseä ärsyttää kun hellyydenosoitukset aina johtaa seksiin miehen puolelta. Ei siis osaa ottaa suukkoa vastaan ihan siltään, vaan luulee sen olevan aina viesti kiimasta :(. Ja tyypillisintä miehillä on, että hieroa ei voi muuten vaan, vaan sen on AINA johdettava seksiin, muuten se ei ole Kivaa.
 
"emppu"
Hipaise ohimennen hiuksia, selkää, vyötäröä. Anna suukko niskaan, halaa takaapäin ohimennessäsi. Tee vaikka iltapalaa, siivoa, yllätä välillä vaikka kukkasella tai pienellä lahjalla. Ihan ilman takaa-ajatuksia seksistä. Ota kainaloon telkkaria katsoessa, silitä hiuksia. Älä kouri rintoja tai peppua. Tätä omalta mieheltäni toivoisin, ja tällainen saisi halutkin hyrräämään kun olisi sitä läheisyyttä. Sen sijaan saan hyväilyjä silloin kun mies haluaa seksiä, ja ne hyväilyt kohdistuu juuri rintoihin ja peppuun. Ei jaksa, ei huvita kun olen vain kohde seksihalujen tyydyttämiseen.
 
HippuTAR
Jos vaimo on kerran sanonu haluavansa enemmän läheisyyttä niin sitä sit. Ja nimenomaan läheisyyttä ilman seksiä. Hipaisu sillon, toinen tällöin, pusu ohimennes, hierot hartioita, ota kainaloon kattoon töllöä ym. ym. Älä liitä näihin tilanteisiin seksin ehdottelua. Voit kyllä muulloin ehdottaa seksiä mutta älä painosta. Aikaa saattaa mennä mutta jossain vaiheessa saattaa vaimoakin ruveta haluttaan useammin. Tai sitten ei. Mutta ainaki sulla on sitte tyytyväisempi vaimo.

Totaalinen turnoff on se jos huomaa miehen siivoovan/antavan läheisyyttä/tekevän jotain muuta selkeesti sillä mielellä että "kun mä nyt teen näin niin sit ton on korvaukseksi annettava p*llua".
 
nninni
Tiedätkö... Meillä juurikin sama "ongelma" :/ Minä olen se, joka pihtaan. Mitään ihmeellistä syytä ei kait edes ole. En vaan tunne itseäni nätiksi, haluttavaksi yms. En ymmärrä miten mieheni minua haluaa... Olisiko teillä samaa itsetunto-ongelmaa?
 
Huoh vaan
Anteeksi, mutta VMP. Mä voin ihan naisena sanoa, että silloin kun panettaa, silloin panettaa. Ukkoani ei aina paneta yhtä usein kuin minua. Ei se mitään, rakkaushan se tärkeintä.

Mutta kyllä mulla vaan käämi kärähtäisi, jos joku tulisi neuvomaan minua, että tyydytäpä miehesi kertaalleen ja jätä itsesi ilman. Just, siinähän se ratkaisu! Seksiä sille, joka ei sitä halua.

Samoin ihmetyttää kyllä aika lailla, miten nuo kotityöt ja seksi liittyvät yhteen. Onko seksi teille kauppatavaraa?
 
Anteeksi, mutta VMP. Mä voin ihan naisena sanoa, että silloin kun panettaa, silloin panettaa. Ukkoani ei aina paneta yhtä usein kuin minua. Ei se mitään, rakkaushan se tärkeintä.

Mutta kyllä mulla vaan käämi kärähtäisi, jos joku tulisi neuvomaan minua, että tyydytäpä miehesi kertaalleen ja jätä itsesi ilman. Just, siinähän se ratkaisu! Seksiä sille, joka ei sitä halua.

Samoin ihmetyttää kyllä aika lailla, miten nuo kotityöt ja seksi liittyvät yhteen. Onko seksi teille kauppatavaraa?
No mut kyllähän se melkis niin on, että se jota ei kiinnosta, ei saa siitä mitään! Jos se tuntuu hyvältä ja johtaa orgasmiin, halunnee sitä lisää? Tai ainakin mä haluan! Ellen sit oo ihan hiton väsynyt ja/tai stressaantunut.
 

Yhteistyössä