Miten tuo Sofia Ruusila voi olla tuollainen puunaama?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
---
Haastattelu toukokuulta;

- Ihmiset luulevat, että minua on leikelty paljon, mutta todellisuudessa multa on leikattu rinnat, mikä on yleistä fitnessmaailmassa.


Rintojen leikkauttamisen lisäksi Ruusila-Nousiainen myöntää, että hän on ottanut täytettä huuliinsa.

- Viimeksi olen ottanut täytettä huuliin reilu vuosi sitten. Sitä ei varmaan tarvitse enää tehdä. Se oli enemmän sellainen kokeilu.
 
fylled
Haastattelu toukokuulta;

- Ihmiset luulevat, että minua on leikelty paljon, mutta todellisuudessa multa on leikattu rinnat, mikä on yleistä fitnessmaailmassa.


Rintojen leikkauttamisen lisäksi Ruusila-Nousiainen myöntää, että hän on ottanut täytettä huuliinsa.

- Viimeksi olen ottanut täytettä huuliin reilu vuosi sitten. Sitä ei varmaan tarvitse enää tehdä. Se oli enemmän sellainen kokeilu.
Sitä huulitäytettä on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon, että se valitettavasti näyttää vaikuttavan koko naamassa korviin asti.
 
nääh
No kyllä mä voisin uskoa, että vain huulet on täytetty. Aika monet samanikäiset naiset näyttävät nykyään kuvissa tuolta vaikkei olisi leikeltykään. Syy on luonnottomassa poseerauksessa. Aito hymy on nykyään aika harvinainen näky kuvissa, kaikilla on joku duckface tai f**kdoll-viritelmä. Ja kai siinä kiristyy koko naama kun huuliin survotaan tarpeeksi toppausta?
 
"jjj"
Musta tuntuu että se yrittää noilla sen ilmeillä näyttää kim kardashianilta, kun siitä on joka paikassa puhuttu ja kehuttu. Muuttunut enemmän ja enemmän siihen suuntaan ja tyyliin. Samanlainen tukka ja ilme.
 
"xxx"
Mun mielestä kanssa yrittää näyttää Kardashianilta, samanlaiset huuletkin laitattanut. Näin vanhan kuvan hänestä muutaman vuoden takaa, jossa huulet oli vielä pienet ja kasvot vielä luonnollisemmat ja oli paljon paremman näköinen. Kyllä tuollainen kasvojen muokkaus saa ihmisen näyttämään liian feikiltä.
 
"sus"
No, voi tuollaisen näköiseksi laittaa itsensä meikilläkin. Siihen päälle kun on täytettä huulissa ja duckface kuvissa, niin näyttäähän sitä luonnottomalta. Mutta ei tarvi olla leikelty.
 

Yhteistyössä