pelottaako ketään muita olla moottoripyörän kyydissä?

  • Viestiketjun aloittaja hömhöm
  • Ensimmäinen viesti
hömhöm
helkkari, ukko tinkaa taas viimesille kesän ajoille mukaan ja mä vihaan sen pyöriä. ollaan oltu 15v yhdessä ja oon ehkä 3 kertaa ollut sen kyydissä. en vaan tajua miten joku voi siitä ees nauttia? ahdistaa ihan jumalattomasti ja käännökset vasta hirveitä on. en tiedä liittyykö tää mun add:hen vai mihin, mutta se on vaan jotain ihan kamalaa.

"mikset sä IKINÄ voi, kaikkien muittenki muijat ajelee niitten kans"

:(
 
Mulla riippuu pyörästä, miehellä on pyörä ja joskus haaveilen omasta + kortti pitäs hankkia. Semmonen missä se takaosa nousee, en suostu kyytiin nousemaan. Kerran käytiin koeajaan ja luulin kuolevani motarilla :D Nyt tossa pyörässä on ns. tasanen se penkki kuskin kanssa niin tykkään olla. Liian kovaa jos ajaa nii välillä jännittää, oon sit sanonut että se 120km/h on ihan maximinopeus. Pitää vaa tiukasti kiinni niin ei siitä voi tippua :) Mulla myös käännökset oli jossai vaiheessa pelottavia, mut aloin tekee niin että kun pyörä kääntyy oikeelle niin nojaan ite vähän vasemmalle, heti tuntu paljon turvallisemmalta :) Ja ei toi mies oo ainakaa valittanut että tuntuis ajossa miltään vaikka vastasuuntaan nojailenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Lefan kääji
Yksin pelottaa, mutta isommalla porukalla kun mennään niin se pelko unohtuu, ellei nyt ihan sinne kolmen perimmäisen joukkoon joudu. Etummaisena jännittäisi kyllä ainakin selvinpäin ihan hirveästi, jos siinä ajaakin vielä pitää.
 
"pieras"
olen nuorempana istunut paljonkin. On ollu hyvät kuskit, en ole pelännyt.

Mutta mitään hauskaa siinä ei ole.
Ja mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän houkuttaa. Tehdäkseen minuun vaikutuksen moottoriajoneuvolla, olisi pihaan kurvattava Teslalla.
 

Yhteistyössä