pahat tai jopa ilkeät tapanne?

  • Viestiketjun aloittaja vaikka harmaana tms
  • Ensimmäinen viesti
vaikka harmaana tms
Mitä pahoja tai jopa ilkeitä tapoja teillä on?

Mulla on joskus sellaisia päiviä, että päästelen järkyttävän hajuisia tuhnuja koko ajan. Olen aina ihan onnessani, jos jään jätettyä sen lemun hissiin leijumaan, juuri ennen kuin poistun itse hissistä.

T. mätämuna
 
vierass
Mitä pahoja tai jopa ilkeitä tapoja teillä on?

Mulla on joskus sellaisia päiviä, että päästelen järkyttävän hajuisia tuhnuja koko ajan. Olen aina ihan onnessani, jos jään jätettyä sen lemun hissiin leijumaan, juuri ennen kuin poistun itse hissistä.

T. mätämuna
Tuli mieleen tämä

Vanha rouva astuu hissiin ylväässä talossa.
Nätti nuori nainen tulee samaan hissiin tuoksuen voimakkaasti parfyymiltä. Hän katsoo koppavasti ja sanoo:
"Romance", Ralph Lauren, 100 euroa millilitra.
Seuraavassa kerroksessa astuu sisään toinen kaunis nuori nainen. Hänkin tuoksuu voimakkaasti hajuvedeltä.
Alentavasti hän vilkaisee kahta muuta naista ja sanoo:
"No.5", Chanel, 150 euroa millilitra.
Pari kerrosta myöhemmin lähtee vanha rouva hissistä.
Ennen lähtöään hissistä, hän vielä katsahtaa kumpaakin nuorta ja kaunista naista, pieraisee ja sanoo:
"Parsakaali", Lidl, 50 senttiä kappale.

:D
 
Tuli mieleen tämä

Vanha rouva astuu hissiin ylväässä talossa.
Nätti nuori nainen tulee samaan hissiin tuoksuen voimakkaasti parfyymiltä. Hän katsoo koppavasti ja sanoo:
"Romance", Ralph Lauren, 100 euroa millilitra.
Seuraavassa kerroksessa astuu sisään toinen kaunis nuori nainen. Hänkin tuoksuu voimakkaasti hajuvedeltä.
Alentavasti hän vilkaisee kahta muuta naista ja sanoo:
"No.5", Chanel, 150 euroa millilitra.
Pari kerrosta myöhemmin lähtee vanha rouva hissistä.
Ennen lähtöään hissistä, hän vielä katsahtaa kumpaakin nuorta ja kaunista naista, pieraisee ja sanoo:
"Parsakaali", Lidl, 50 senttiä kappale.

:D
:LOL:
 
vieraas
Tätä mä oon aina ihmetellyt. Eikö sulta löydy kotoa niitä tavaroita joita muualta pöllit?
Ei löydy hyviä kyniä tai ei ole oikeasti rahaa ostaa muistilappuja tms. Siinä säästää, kun varastaa ne. Hotellipyyhkeistä saa loistavia lattiarättejä tai välillä teen niistä terveyssiteitä. Ei mulla ole varaa kaikkea ostaa. Ai miten on varaa hotelliin? Ei olekaan, mutta jos olen päässyt työpaikan kautta ilmaiseksi tai joku muu on maksanut yön. Laivalle pääsee myös monesti hintaan 0€ per hytti. Saippuatelineet tyhjennän niistä kans aina. Otan tyhjän pullon kotoa mukaan. Vessapaperit rullaan telineistä pois. Vaikka en muuta saisi kun klemmarin niin mieli paranee kummasti.
 
Ken guru
Ei löydy hyviä kyniä tai ei ole oikeasti rahaa ostaa muistilappuja tms. Siinä säästää, kun varastaa ne. Hotellipyyhkeistä saa loistavia lattiarättejä tai välillä teen niistä terveyssiteitä. Ei mulla ole varaa kaikkea ostaa. Ai miten on varaa hotelliin? Ei olekaan, mutta jos olen päässyt työpaikan kautta ilmaiseksi tai joku muu on maksanut yön. Laivalle pääsee myös monesti hintaan 0€ per hytti. Saippuatelineet tyhjennän niistä kans aina. Otan tyhjän pullon kotoa mukaan. Vessapaperit rullaan telineistä pois. Vaikka en muuta saisi kun klemmarin niin mieli paranee kummasti.
:O
 
eeehh...
Mun paha tapa on nukkumaan mennessä työntää mun kylmät varpaat miehen peiton alle lämpimään. Joskus laitan jalat miehen selkää vasten. Ja mulla on todella kylmät jalat usein!
 
Pin
Olen aika lapsellinen suuttuessani, jos näkisitte niin räjähtäisitte varmaan nauruun kun saan prinsessakohtaukseni... Mieheni sanookin "ei koskaan tule ainakaan tylsää kun sinun kanssa on". :whistle:
 
"Sirkkeli"
Puren sormien kynsiä, revin varpaiden kynsiä.
Huudan ehkä vähän liikaa. Muutenkin vähän enempi skitso yks kausi kuukaudesta.
Syön aivan liikaa sokeria. Jotkut päivät elän pelkällä makealla.
Töksäyttelen välillä pahasti, vaikka ei ole tarkoitus. Olen ronski puheissa, ja kiroilen aivan liikaaS. osiaalinen kanssakäyminen heikkoa, koska en ole paljoa ihmisten kanssa tekemisissä.

Ja paljon paljon muuta.
 
revin kuivankälväköistä kantapäistäni ihosuikaleita... oksettavaa tiedän, pitäisi rasvata, tiedän, mutta olen tehnyt mokomaa varmaan jo 15vuotta, enkä osaa lopettaa. joskus on kausia, etten tee sitä, mutta ei kantiksiin kasva enää sellainen normi pehmeä iho, sellainen kova koppura vaan, joka lähtis kokonaan saksilla leikkaamalla pois, eikä sattuis ollenkaan. :( väliin kantapäät niin kipeät ku ripsasee liian syvältä, että pakko kävellä varpaillaan... hullu akka.
 

Yhteistyössä