Oletko entinen vakkari? Mitä sinulle nyt kuuluu?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Minä olen entinen vakkari, enää kirjoittelen harmaana, mutta aika harvoin. En vaan jaksanut sitä tiimarinvihkomeininkiä ja niitä stalkkereita jotka seurasivat ketjusta toiseen herjaamassa.

Kerronpa miten elämäni on muuttunut vakkari-ajoistani, noin v-08-13.

Olen eronnut avomiehestäni ja lapseni isästä, ja seurustelen nyt itseäni 9 vuotta nuoremman miehen kanssa, muutamme ensi kuun lopulla yhteen. <3 Paikkakuntakin vaihtuu Suomen toiseksi (tai kolmanneksi) suurimmasta kaupungista pienehköön kuntaan, ja kerrostaloluukku rintamamiestaloon.

Terveyteni on heikentynyt huomattavasti, olen saanut -07 diagnoosin eräästä harvinaisesta, mahd. invalidisoivasta sairaudesta, ja olen tällä hetkellä työkyvytön tämänhetkiseen ammattiini, odottelen kolmikantaneuvottelua ja uudelleenkoulutusta. Tosin en tiedä tällä hetkellä kykenenkö mihinkään työhön. enää, moni jolla on tämä sairaus, on jo melko nuorena eläkkeellä. Haaveilen kuitenkin opiskelusta minulle sopivalle alalle, se on jo tiedossa.

Vaikka terveyteni on heikentynyt, olen onnellisempi kuin koskaan, koska olen läytänyt vihdoin sen oikean, sielunkumppanini. <3

Sellaista. mitäs teille muille, entisille vakkareille kuuluu?

Tunnetuinta nikkiäni en paljasta, turha udella. On mulla monia tuntemattomia nikkejä, mutta tällä hetkellä en käytä niitäkään. Jotenkin liian raakaa meininkiä täällä.
 
SaimaHarmaja
Palstailen satunnaisesti. Siitäkään huolimatta, että kukaan ei minua muista, en kero entistä nikkiäni. Kerroin liikaa elämästäni, huoltajuusriidoista ja muista jutuista ennenkuin ymmärsin, että myös ihmiset ovat inhottavia. Muutamaa nikkiä kaipaan sielunsiskoina, mutten sano.
Terveys reistailee ja yksi lapsista tuottaa huolta ja päänvaivaa, mutta siinäpä ne minun asiat.
 
entinen vakkari
Olin joskus myös vakkari. Nykyään olen piipahdellut täällä harmaana. Välillä aikoja jolloin olen pitkäänkin poissa. Toista oli ne ajat kun täällä oltiin päivittäin ja monta tuntia. Itse olen vielä parisuhteessani, mutta seurustelen salaa 8 vuotta minua nuoremman miehen kanssa. Lapsia en ole hankkinut lisää enkä enää niitä kai voisikaan saada kun onnettomuuden seurauksena vammautin lantiotani pahasti muutamia vuosia sitten. Työhöni olen kyllästynyt... ajatella joskus täällä haaveilin opiskeluni päätökseen saamisesta ja töistä, mutta nyt haaveilen lisäopinnoista yliopistossa.
 
"Mrn"
Itse olin vakkari 2007-2010 ja jaoin mielipiteitä muiden vakkareiden keskuudessa. Olin aika kärkäs kertomaan mielipiteeni. Aloitin palstailun lapsettomanabja huimasi että äitiys pehmensi kulmia. Olin kuitenkin jäänyt monille mieleen kärkkäänä persoonana enkä kokenut siksi nikkiä enää itsekseni. Lopetin palstailun lähes kokonaan toista lasta odottaessani tai sitten palstailin harmaana. Nykyään olen satunnaisesti kirjautunut vanhalla nikillä, ja saatanpa palata sillä tänne useamminkin jatkossa. :)
 
Harvoin
enää selailen edes tätä ja silloin aikoinani päätinkin että kun 20.000 viestiä tulee täyteen, niin katoan. Kuuluu erittäin hyvää :) Nyt oli joutoaikaa ja pipahdin, luen enää vain edes järkevät aloitukset.
 
Taidan tunnistaa aloittajan ja toivotan onnea ja tsemppiä :).

Minä kanssa entinen vakkari, joka käy nykyään harvoin kommentoimassa, mutta aika usein lukemassa muiden juttuja. Aktiivinen palstalla olin 2008-2010 kai. Ehkä vähän kauemminkin.

Meillä ei juuri mikään ole muuttunut. Paitsi että miehen kanssa liitto natisi pahemman kerran nyt kevään ja kesän aikana, mutta nyt ollaan vahvasti vooton puolella. Väliin on mahtunut myös työttömyyttä ja nyt sitten hyvin tyäntäyteistä elämää. Terveys on pysynyt samana, mutta painoa olen saanut jonkin verran karistettua. Niin ja lapset on kasvaneet hurjasti :).
 
Harmaa vakkari
Palstailin aktiivisesti 2009-2013. Nyt olen jälleen äitiyslomalla ja palstaillut pari viikkoa. Ihan hyvää kuuluu. Sama mies, sama koti, sama työpaikka. Lapset kasvavat ja tämän kolmannen la on 27.9. Porukka tuntuu vaihtuneen. Missä on Astrolabe, Mummeliisa, Keittiönoita, Huspati Huta, Akaatti ja moni muu?
 
Minä kanssa täällä! Aktiivipalstailin kai vuosina 2004-2009.

Hyvää kuuluu nykyään. Eron jälkeen elelin muutaman vuoden sinkkuna ja sit löytyi se oikea. Opiskelin myös uuden ammatin -tosin se ura sit jäi kun ryhdyinkin yrittäjäksi...

Oikeastaan aika jännä humata, että elämä on käytännössä muuttunut ihan erilaiseksi. :)
 
Ja noista nimimerkeistä vielä. Tai harmailusta. Ymmärrän! Mä jo yhdessä ketjussa paljastin, kuka aiemmin olin ja samantien alkoi eräs perskärpänen roikkua ja kommentoida harmaana vanhoihin viittaillen...
 
Minäkin täällä. (Muistaako mua kukaan edes?) palstailin 10-12 suurinpiirtein, kun esikoinen syntyi 2009. Nyt syntyi tasan 4kk sitten pikkusisko :heart:
Oon palstaa jonkunverran seuraillut, lähinnä noita ruokahaasteita, ja käsityöhaasteeseen piti osallistua, mutta unohdin :D
Mitäkö kuuluu? Sama koti, sama mies. Äitiyslomalla, lapsimäärä ja sukunimi on vaihtunut. Mentiin naimisiin kuukausi sitten.
 
Mummeliisan fani
Se on muuttanut Ouluun ja sairastaa (terminaalivaiheen?) syöpää. Kokkaa ja siivoo ja rymyää tapahtumissa ja hoitaa niitä pienimpiä lapsia kyllä niin kuin ennenkin, mutta kaikenkaikkiaan lapsia on pääsääntöisesti kotona vähemmän kuin ennen. Tai no, kesällä taisi olla niin kuin ennenkin, kun oli noita lomia. Mutta nyt kai rauhottunut taas.
 
tunnistin
[QUOTE="a p";30236038]Minä olen entinen vakkari, enää kirjoittelen harmaana, mutta aika harvoin. En vaan jaksanut sitä tiimarinvihkomeininkiä ja niitä stalkkereita jotka seurasivat ketjusta toiseen herjaamassa.

Kerronpa miten elämäni on muuttunut vakkari-ajoistani, noin v-08-13.

Olen eronnut avomiehestäni ja lapseni isästä, ja seurustelen nyt itseäni 9 vuotta nuoremman miehen kanssa, muutamme ensi kuun lopulla yhteen. <3 Paikkakuntakin vaihtuu Suomen toiseksi (tai kolmanneksi) suurimmasta kaupungista pienehköön kuntaan, ja kerrostaloluukku rintamamiestaloon.

Terveyteni on heikentynyt huomattavasti, olen saanut -07 diagnoosin eräästä harvinaisesta, mahd. invalidisoivasta sairaudesta, ja olen tällä hetkellä työkyvytön tämänhetkiseen ammattiini, odottelen kolmikantaneuvottelua ja uudelleenkoulutusta. Tosin en tiedä tällä hetkellä kykenenkö mihinkään työhön. enää, moni jolla on tämä sairaus, on jo melko nuorena eläkkeellä. Haaveilen kuitenkin opiskelusta minulle sopivalle alalle, se on jo tiedossa.

Vaikka terveyteni on heikentynyt, olen onnellisempi kuin koskaan, koska olen läytänyt vihdoin sen oikean, sielunkumppanini. <3

Sellaista. mitäs teille muille, entisille vakkareille kuuluu?

Tunnetuinta nikkiäni en paljasta, turha udella. On mulla monia tuntemattomia nikkejä, mutta tällä hetkellä en käytä niitäkään. Jotenkin liian raakaa meininkiä täällä.[/QUOTE]

Tunnistin kuka olet.
 
vierasss
Palstailin todella aktiivisesti 2005-2011. Harmaan tosin aina. Nyt mua ärsyttää kun en tiedä ketä te olette! Varmasti tietäisin nikit ;) Yksi teistä taisi olla Emilyn?
 
"yksi muiden joukossa"
Olen palstaillut onoffina vuodesta 2009. Nykyisin harvemmin.

Palstan taso on romahtanut, tämä on nykyisin kuin suomi24. Palstailijat ovat toisiaan kohtaan ilkeämpiä kuin aiemmin ja joka toinen keskustelu päättyy haukkuihin.

Harmittaa. Aiemmin täältä sai vertaistukea ja paremman mielen.
 

Yhteistyössä