Ärsyttää tavattomasti ku mä en muista nuorimman lapsen syntymän hetkeä.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Muistan vaan sen ku odoteltiin anestesialääkäriä salissa, seuraava muistikuva on siitä kun sektion jälkeen lääkäri selitti mulle että munasarjan päältä löytyi kasvain.
Siitä välistä en muista yhtään mitään.

Kolmen vanhemman lapsen syntymät muistan hyvin.
 
Mä muistan esikoisen synnytyksestä ehkä yhteensä noin minuutin pätkän. Kakkosesta muistan noin 3 sekuntia ja kolmosesta vain sen, kun menin sairaalaan. Synnytykset ovat kuitenkin kestäneet useamman tunnin, joten siihen nähden muistan kyllä todella vähän.

Neljännen synytyksestä on alle vuosi ja siitä muistan vielä useamman hetken. Mutta eiköhän vuoden päästä tilanne ole jo toinen.

Mä en muista oikein mitään muutakaan. Eihän se kivaa ole, mutta minkäs teet? En jaksa siitä sen kummemmin ärsyyntyä, sillä mitä se hyödyttää? Ei se ärsyyntyminen niitä muistoja takaisin mieleen kuitenkaan tuo :)
 
HippuTAR
No, eipä tuo niin. Ärsyttää silti, en kyllä itekkäään tiedä miksi musta tuntuu että olis tärkeetä muistaa.
En muista sitäkään ku oon käyny ekan kerran keskolas kattomas vauvaa, itseasiassa en muista koko kolmen päivän ajalta ku olin sairaalassa niitä hetkiä ku olin keskolassa. Tiedän kuitenkin käyneeni sielä useamman kerran mutta en muista niistä mitään.
Aaargh, että voi ärsyttää!

Ehkä tää on jo alkavaa dementiaa, eikös ne tuoreemmat asiat unohdu ensin :D
 
"Jaahas"
No jos kerran olit sektiossa, niin mitä siitä pitäisi muistaa? Kun et kuitenkaan tunne etkä näe, mitä siellä tapahtuu. Relaa. Miksi vaivata omaa päätään tällaisella? Tapahtunutta ei voi muuttaa, se on elämisen laki.
 
HippuTAR
Pitäis muistaa se hetki kun vauva on syntyny ja se hetki kun sen on ekan kerran nähnyt. Kaks muutaki on syntyny sektiolla ja muistan nuo asiat.

Mutta oli tosta ärsyyntymisestä hyötyä kumminkin. Jostain aivojen syövereistä palautui muistiin eka käynti keskolassa.
 

Yhteistyössä