Kokeneemmat vinkatkaa hyviä rattaita!! :)

  • Viestiketjun aloittaja mpå
  • Ensimmäinen viesti
mpå
Rattaiden selkänojan pitäisi mennä makuuasentoon ja asumme maalla niin renkaat saisi olla sen verran isot ettö kulkee sujuvasti hiekkatiellä ja talvella lumessa ja sohjossa. Ja toiveena olisi että mahtuisi kepoisasti auton takakonttiin.
Onko tällaisia rattaita vai tulikohan mahdoton yhtälö? :D

Kiitos jos joku viitsii auttaa :)
 
Outlet harmaana
[QUOTE="brio";30236867]Puoli-istuvassa asennossa on ihan hyvä nukkua.[/QUOTE]

Mistäs sen tiedät ;) tuskin muistat itse ko. ajasta mitään.
Kyllä päiväunien nukkumiseen pitää selkänojan mennä makuuasentoon, satunnainen nukahtaminen kauppareissuilla eri juttu.

Teutonian Timmyt olivat ihan loistavat rattaat. Oli meillä kahdet ponytkin, mutta ei päiväunirattaina, vaan enemmäm kauppakäytössä ja reissuilla.
 
Ken guru
Mistäs sen tiedät ;) tuskin muistat itse ko. ajasta mitään.
Kyllä päiväunien nukkumiseen pitää selkänojan mennä makuuasentoon, satunnainen nukahtaminen kauppareissuilla eri juttu.

Teutonian Timmyt olivat ihan loistavat rattaat. Oli meillä kahdet ponytkin, mutta ei päiväunirattaina, vaan enemmäm kauppakäytössä ja reissuilla.
Mun kaverilla on Teutoniat, ja on ihan kauheat. Uutena osti 2v sitten, ja nyt on jo tosi kuluneet rouskuttajat. Kauheat pyörät, aina pitäneet meteliä kun eivät ole ilmakumipyörät. Kaikki niissä rattaissa on jotenkin surkeaa. Työntökahvasta lähtien.
 
SV
Meillä toiminut Brio race. Oli todella pitkäikäiset ja kätevät rattaat, joilla pääsee myös maastossa kulkemaan. Makuuasennosta en muista, onko ihan vaakatasossa, mutta meillä toimi kyllä päiväunillakin.
 
vierass
Meillä on Emmaljungan Scooterit. Ihan makuuasentoon selkänoja ei mee mutta kuopus nukkui niissä välillä päiväunet 6kk ikäisestä eteenpäin (ei sen jälkeen enää vaunuja käytetty). Tosi hyvät ja suojaisat talvellakin jos on jalkapeite, ei niin rohjot kuin yhdistelmät mutta tukevat.
 
"aloittelija"
Voi olla joo että päikkärit saa nukuttua vaikkei olisi ihan makuuassnnossa, mutta varulta se olisi kuitenkin hyvä jos ei onnaakaan muuten. Rattaat tulisi käyttöön noin 7kk iästä eteenpäin. Lisää vinkkejä? :)
 
mikä auto?
Autoon mahtuminen riippuu paljon myös autosta.
Meillä on nyt viidettä vuotta käytössä Brio Kombit,ja tykkään edelleen. Rattaiden istuinosa on tilava,selkänoja menee täysin makuuasentoon,hyvät ilmakennopyörät,hyvä jousitus. Mahtuu ainakin Peugeot 206:n ja Opelin Astra/Vectra farkkuihin,muihin en ole itse testannut.
 

Yhteistyössä