Kokemuksia Byas- tuotteista ja laitteista?

Kuinkas moni on ollut ilmaisessa kasvohoidossa? Huomasitteko eroa ennen ja jälkeen?
Itse huomasin seuraavana aamuna jonkinmoista muutosta.
Kiinnostaisi se body-laite myös, olisiko kenelläkään siitä kokemusta?

Ihan helkutin tyyriitä laitteita ovat, eikä kiinnosta lähteä myymään, vaan ostaa itselle kotikäyttöön. Todella vaikea vaan luottaa ja uskoa laihtumiseen vain pelkän koneen avulla, varsinkin kun tietää jotakin laihtumisen mekanismeista..
Kaiken järjen mukaan laite voi vaikuttaa lähinnä pintaverenkiertoa vilkastuttamalla..
 
Myyjien mielipiteitä on tiedossa kyllä.
Itsekkin tosiaan huomasin eroa kasvolaitteella. Bodylaitteen käyttäjien kokemuksia haluaisin kuulla.
Sinulla Milanna ei varmaankaan kokemuksia siitä, koska raskaana ei sitä saa käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;30246464:
Myyjien mielipiteitä on tiedossa kyllä.
Itsekkin tosiaan huomasin eroa kasvolaitteella. Bodylaitteen käyttäjien kokemuksia haluaisin kuulla.
Sinulla Milanna ei varmaankaan kokemuksia siitä, koska raskaana ei sitä saa käyttää.
Niin kuin sanoin että lähdin tiimiin kun näin toimivuuden. Itselle en vielä kokeillut mutta lähipireissä, suvussa kokeiltu
 
herätys
Selaileppa eka netistä hetki. Samat laitteet saa eBaystä puolella hintaa. Lisäksi mitä tuohon laihdutukseen tulee lukeman perusteella mukaan kuuluu perus protsku sun muut litkut. Nutriletti ajaa varmana saman asian halvemmalla. Eli mitä vähemmän kaloreita otat niin laihdut. Ei varmaan yllätä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja herätys;30365665:
Selaileppa eka netistä hetki. Samat laitteet saa eBaystä puolella hintaa. Lisäksi mitä tuohon laihdutukseen tulee lukeman perusteella mukaan kuuluu perus protsku sun muut litkut. Nutriletti ajaa varmana saman asian halvemmalla. Eli mitä vähemmän kaloreita otat niin laihdut. Ei varmaan yllätä?
Ebaysta sen ei voi ostaa :)

Kun käytät ko konetta ei tarvitse mitään litkuja syödä tai juoda, vain jos haluat erilaisia vitamiineja niin saat ne syödä, aina se on plussa. Tein jo monta hoitoa ihmisille ja voin sanoa että Nutriletti ja ko tuote on aivan erilainen, ei niitä voi verrata.
 
vierailija
Kyllä toimii! Itse olen käyttänyt vasta pari kuukautta ja ihon laatu parantunut huomattavasti ja rypyt häipyneet (+40v). Näitä on myyty Euroopan laajuisesti jo 150 000 ja vauhti kasvaa. Voiko helpompaa ja tehokkaampaa tapaa hoitaa kauneutta kuin tämä? Suosittelen kaikille itsestään huolehtiville naisille :) Bodylifeterista ei vielä kokemusta..
 
vierailija
Mulla on ollut Byas käytössä puolisen vuotta ja täytyy sanoa, et hyvin toimii. Kasvolaitteella saa oikeasti muokattua kasvonpiirteet taas näkyviin ja ihon laatu ja väri ovat huomattavasti paremmat. Bodylaitteella saa muutaman kilon helposti pois, ei vaadi niitä jauheita mut tehostavat vaikutusta. Sarjaan kuuluvat aineet ovat korkealuokkaisia ja suosittelen kyllä kokeilemaan ihan itse.
 
vierailija
Laitteen tehoja ei paljasteta, ei tietenkään. Tottakai kosteutus jo itsessään siloittaa rypyt ilman laitettakin- hetkeksi tosin. Kova on hinta heppoiselle keksinnölle joita netti on ennestäänkin pullollaan.
Mielikuvilla ja photosoppauksilla fiilistellen on verkostomarkkinoilla
ennenkin ihmisiä rahastettu. En kyllä ole mitään ihmeellistä muutosta huomannut tapahtuvan.
 
vierailija
Niin että ehkä joku myy omia? :). Vaikka meilläkin sellainen sopimus ettei saa misään myydä, eikä Ebayssa.
Moikka! Mulla on varmaan joku vanhempi malli eyelifteristä. Olen sen joskus vuosia sitten hnkkinut j unohtanut kokonaan kunnes yks päivä löysin sen taas. Se surisee vähän aikaa mutta on kuin patterit lkais oleen aika loppu. En löydä mistään paikkaa missä patterit on
 
vierailija
Kuinkas moni on ollut ilmaisessa kasvohoidossa? Huomasitteko eroa ennen ja jälkeen?
Itse huomasin seuraavana aamuna jonkinmoista muutosta.
Kiinnostaisi se body-laite myös, olisiko kenelläkään siitä kokemusta?

Ihan helkutin tyyriitä laitteita ovat, eikä kiinnosta lähteä myymään, vaan ostaa itselle kotikäyttöön. Todella vaikea vaan luottaa ja uskoa laihtumiseen vain pelkän koneen avulla, varsinkin kun tietää jotakin laihtumisen mekanismeista..
Kaiken järjen mukaan laite voi vaikuttaa lähinnä pintaverenkiertoa vilkastuttamalla..
 
vierailija
Hei, ensiksikin haluan sanoa sen, että Wellstar ei ole pyramidihuijaus. Pyramidissa ei yleensäkään ole tuotteita vaan se perustuu ihan muuhun. Toiseksi Wellstar on ihan eurooppalainen yritys ja se on rekisteröity Suomeen. Eli kyse ei ole mistään huijauksesta. Itse olen ollut mukana toiminnassa sen tullessa Suomen markkinoille 2014, joten jos kaikki olisi huijausta niin yritys ei olisi täällä menestynyt näin pitkään.

Laitevalikoimamamme on uusiutunut ensimmäisten protomallien jälkeen ja esittelen mielelläni laitteet ja tuotteet jos joku on kiinnostunut ja kerron paremmin mistä on kysymys. Tuotteiden hinta ei myöskään ole enää kenellekään este olla hankkimasta laitetta sillä meillä on hyvät rahoitukset myös niille joilla on luottohäiriöitä, mutta kerron niistä yksityiskohtaisemmin jos haluat tietoa.

Laitteemme pitävät sen minkä lupaavat enkä ole tiimissäni tai muistakaan tiimeistä kuullut mitään huonoa palautetta myöskään asiakkailta, koska käyttävät edelleen tuotteita. Laitteilla on myös 2 vuoden takuu, sekä 14 vrk normaali palautusmahdollisuus.

Uusia tuotteita on tullut niiden ensimmäisten facelifter ja bodylifterin rinnalle, kuten Groomster "pesuri" joka on kaikkien suosikki sillä saa meikin poistettua kasvoilta minuutissa, sen avulla voidaan imeyttää päivä-/yövoide tai vartalotuottet ja pestä/kuoria vartalo. Todella monikäyttöinen ja edullinen laite. Lisäksi uutuutena juuri lanseerattu Hair Comleter jonka avulla voidaan vahvistaa ohuita hiuksia tai kasvattaa uutta hiusta joilla hiukset lähteneet. Mutta kuten aiemmin tuossa mainitsinkin niin minuun voi olla yhteydessä niin kerron mielelläni asiasta lisää ja voidaan tavata ihan kasvotusten niin että esittelen tuotteet.

t. Kristine

Ota rohkeasti yhteyttä: your.beauty@outlook.com
 
vierailija
Hei! Oli eilen kasvohoidossa ja tilasin itselleni alkuun silmäkynän patruunoinen. Vaikuttaa järkevältä koko juttu. Kasvolaite joskus myöhemmin. Levitän heti hyvää sanaa Facebookissa.
 

Yhteistyössä