lasten toppavaateasiantuntijat, hoi!

  • Viestiketjun aloittaja ongelmasetämäkin
  • Ensimmäinen viesti
ongelmasetämäkin
eli ongelmani on:
3 lasta, haluan kaikille samantyyliset kokonaisuudet, mutta isoin lapsi ei meinaa mahtua muottiin:

siis 2 pienemmälle on molon haalarit ja ej sikke lejn takit, isoin haluaa 2 osaiset vaatteet joten ok; nyt on reiman tähtikuvioinen takki toisena MUTTA MITÄ ihmettä ej sikke lejn tyylistä keksisin??? tai missä myydään/myydäänkö ej sikke lejn toppaa 134? minymoa olen hakenut/småfolk ehkä kävisi myös mutta missä niitä myydään, siis takkeja koossa 134.
huoh!
ja tämä on pään sisällä tämä ongelma myönnän.

muita kenellä ongelmaa toppavaatteiden kanssa???
 
"Hmm"
Meinaatko, että jos isommalla on erityyliset vaatteet kuin pienemmillä, niin sitten kauppareissulla muut kaupassaolijat luulee, että olet ottanut naapurin lapsen mukaan kauppaan.

Mitä jos antaisit isomman ihan itte valita mitä haluaa, tietty pysyttävä siinä hintaluokassa mitä olet ajatellut, mutta valita itse mieluinen antamistasi vaihtoehdoista
 
"nike"
Mäkään en ymmärtänyt puoliakaan. Hankin yleensä käytettynä lapselleni vaatteet, ihan kivan näköisiä ja tosi hyväkuntoisia löytyy helpolla. Mitä noista nimistä, ei niitten kaa tarvitse seurustella!
 
vieraskin.
[QUOTE="Veera";30268052]Ihan hepreaa oli mulle koko teksti :LOL: :LOL:

Mä meen vaan lapsen kanssa kauppaan ja käsken valitsemaan mieluisat :D[/QUOTE]

Meillä sama homma. Paras kun lapsi saa itse valita. Helppoa äidille ja mieluisat vaatteet on. Ei meillä ole koskaan katsottu lasten ollessa pieniäkään, että vaatteet olisi samaa muottia. Silloin ratkaisi hinta ja vaatteen käytännöllisyys. Nykyisin riittää, kun ovat jotenkin suojaavia ja ennenkaikkea mieluisia koululaisille. Muuten kun eivät vaatetta suostu käyttään.
 
huhhe raliaali
No ei ole tollaista ongelmaa meilläkään. Ensinnäkin, mies ei anna edes ostaa Molon vaatteita. Ihan hyvä vaan. Ei iso koululainen voi kulkea Molo päällään enää...

Milloin ap ajatteli luopua tuosta sarjapukemisesta? Vai ovatko lapset vielä lukiossakin äitin ostamissa Moloissa?
 
"Molo"
Miksi lapset pitää pukea samaan tyyliin? Eikös se ole vähän junttimaista?

Oiskos jo aika antaa isomman valita itse vaatteensa? Anna vähän vapautta isoimmalle lapselle, ja pue ne pienemmät sävysävyyn, vaikka mun mielestä sekin on vähän noloa..
 
piupo
No johan on ongelmat. Onneksi on lapset laajalla ikäskaalalla, niin harvoin liikutaan koko joukko yhdessä, ei ole tuollaistakaan ongelmaa. Myönnän, että kahdella nuorimalla on usein saman merkkiset toppahaalarit, eri väreissä vain. Johtuu vain ja ainoastaan siitä, että ostan ne samaan aikaan, jotta pääsen helpommalla.
 
"meh"
Juuh, ei ole ainakaan tälläistä ongelmaa toppavaatteiden kanssa. Suurin ongelma viime talvina on ollut, että mistä löydän esikoiselle tarpeeksi kestävät housut ;)

Muutenkin, onko ap:lla siis kaikki lapset niin saman mallisia, että samsn merkin vaatteet ovat hyvät? Mulla ovat kaikki kolme poikaa kropalta todella erilaisia (esikoinen roteva ja pitkäselkainen, kesikimäinen taas todella hoikka ja hintelä), joten ulkovaatteet on ostettu jokaiselle aikalailla erimerkkiset.
 
vierass

Yhteistyössä