Miten perutaan treffit?

  • Viestiketjun aloittaja "bella"
  • Ensimmäinen viesti
"bella"
Siis tuossahan se kysymys olikin? Miten perun kauniisti ja kohteliaasti treffit? Kyseessä on nyt vaan sellainen 'mieskiiretilanne' eli en välttämättä halua sanoa perumisellani, että ei kiinnosta, kiitosta vaan, koska minua voisi toisaalta kyllä kiinnostaakin, ei vaan oikeastaan ihan just nyt. Mieluumminkin sanoisin vaan, että perun nyt treffit ja piste. Mutta siis miten? En halua sanoa, että mulla on ensi viikolla toisetkin treffit ja haluan keskittyä tällä hetkellä enemmän niihin. Sanonko, että sairastuin?
 
mies1harm.
[QUOTE="kkk";30268148]Kerro, että tuli muuta menoa, etkä nyt pääse, niin pidät avoinna sen mahdollisuuden, että jos myöhemmin kiinnostaisikin.[/QUOTE]

Aika munaton mies täytyy olla tohon.
 
Muuan mies
Tyypillinen nainen, voi jumalauta. Toivon että ensimmäisten treffien mies ymmärtää tämän bullshit-tarinan kuullessaan HETI poistaa aloittajan yhteystiedot ja kaasuttaa kohti auringonlaskua ja rukoilen samalla kaikilta jumalilta että se toinen mies peruu treffit ja tämä ämmä jää lopulta nuolemaan näppejään.

Aloittajan kaltaiset naiset ovat koko miessukupuolelle viime kädessä pelkkää painolastia.
 
lutka
Kerrot että nyt ei käy kun yrität parempaa miestä mutta jos se ei onnistukkaan niin saatat kelvata sen jälkeen. (ainakin siihen asti kun tulee taas parempi mies kohdalle)
 
Date
Joo on kyl perseestä. Kengänkuvaa takapuoleen tulis heti täältä.
Itse varmaan menisin molemmille treffeille. En oikein ymmärrä, miksi pitäisi alkuvaiheen tapailu ottaa niin vakavasti. Kuten ap mainitsi, saattaa kiinnostaakin...:)

Tässä on suuri ero eurooppalaisen ja p-amerikkalaisen deittailukulttuurin välillä. Itse tykkään enemmän jälkimmäisestä, koska se on jossakin määrin mielestäni "kustannustehokkaampaa":) Eli voidaan tapailla alkuvaiheessa samaan aikaan monia. "Dating" eli normitreffit ovat tavanomaista tapailua, ja sitten kun ollaan vähän testattu treffikumpppaneita voidaan aloitta ns "exclusive dating", jossa sitten tapaillaan sitä parhaaksi valikoitunutta tapausta.

Mutta tämänhän on makuasia ja kiinni siitä, mikä itsestä tuntuu milläkin hetkellä oikealta.
 
"Raikka"
Itse varmaan menisin molemmille treffeille. En oikein ymmärrä, miksi pitäisi alkuvaiheen tapailu ottaa niin vakavasti.
Näin.

Tietääkseni nettideittailussa vikkelimmät sopivat samalle viikonlopulle kymmenetkin treffit ja muutaman mielenkiintoisimman kanssa kenties sopivat toisetkin. Ja mikäpä siinä kun treffipelin säännöt ovat kaikille samat ja selvät. Jos molemmilla treffaajilla on deittiprofiili, niin lie päivänselvää, että kummallakin saattaa olla useampikin treffattava tavattavana. Tarkoitushan on tavata hänet, jonka vuoksi kumpikin lopulta poistaa deittiprofiilinsa.

Mutta ei ole kovin kypsää käytöstä miettiä sovittujen treffien perumista jos kiikarissa vilahti jotain mielenkiintoisemman näköistä.
 
Meinasitko panna niitä molempia? Jos aioit, onhan se vähän kornia mennä molemmille, mutta jos aioitte lähinnä jutella, niin ei se nyt pahasti haittaa, että on samalla viikolla. Ymmärrän, että tuo ei ole tilanne, johon monikaan haluaisi pyrkiä, mutta jos ne on jo molemmat sovittu niin ei varmaan jutteluun kuole.
 
"bella"
Meinasitko panna niitä molempia? Jos aioit, onhan se vähän kornia mennä molemmille, mutta jos aioitte lähinnä jutella, niin ei se nyt pahasti haittaa, että on samalla viikolla. Ymmärrän, että tuo ei ole tilanne, johon monikaan haluaisi pyrkiä, mutta jos ne on jo molemmat sovittu niin ei varmaan jutteluun kuole.
En tapaa kumpaakaan ekaa kertaa, joten tiedän hiukan mitä odottaa treffeiltä. Nyt kävi vaan tässä niin, että vahingossa tuli sovittua samalle viikolle tapaaminen kummankin kanssa. Eli kyllä seksi on varsin todennäköinen juttu kummassakin tapauksessa. Kummallekaan en ole luvannut yksinoikeutta, mutta omat tunteet on tässä hiukan kallistuneet toisen ehdokkaan suuntaan enemmän. En halua tavata toista treffeillä niin, että olen siellä vain puolittain läsnä, kun menen jotakin tapaamaan haluan keskittyä kunnolla häneen. Jonakin toisena viikkona keskittymiseni olisi parempi. Miksi miehiä ei sais treffailla montaa samaan aikaan?
 
lutka
Tottakai voi nussia monen kanssa samaanaikaan, ei tietenkään pidä mennä sanomaan sitä niille miehille että makaat muidenkin kanssa vaan silleen ympäripyöreästi että "katsotaan miten tämä etenee", "en ole etsimässä parisuhdetta tällä hetkellä" +muuta paskaa - niistä normimies ei tajua että nussiskelet muidenkin kanssa samaan aikaan.
 

Yhteistyössä