Converse kengät

  • Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti
"Nina"
Mitä on teidän näkemys valkoisiin/vaaleisiin Converse kenkiin on?
Pesettekö ne usein vai saako ne olla vähän likaisia?
Vaikka ne ovat valkoiset/vaaleat, ovatko ne sellaisia kenkiä millä menette esim. mökille?
 
"Vieras nainen"
Itse omistan 3 paria conversit. Kahdet valkoiset niistä yhdet matalat ja yhdet korkeat sekä vielä yhdet korkeat vaaleanpunaiset.
Omasta mielestä converse kengät ei tarvi olla niin puhtaisia. Käytön jälkiä pitää olla.
Omat tule käytetty kyllä joka paikassa. Jos ne ovat tosi likaiset voin huuhdella niitä.
Kävin pari viikkoa sitten sienimetsässä 2½ tuntia noilla valkoisilla missä korkeampi reuna.
Kun olin kotona kengät oli litimärät ja ihan vaalean kelta/ruskeat. Pieni huuhtelu ja saunaan kuivumaan.
Seuraavana aamuna otin kengät jalkaan ja menin töihin.
 
"äityli"
[QUOTE="Vieras nainen";30268929]Itse omistan 3 paria conversit. Kahdet valkoiset niistä yhdet matalat ja yhdet korkeat sekä vielä yhdet korkeat vaaleanpunaiset.
Omasta mielestä converse kengät ei tarvi olla niin puhtaisia. Käytön jälkiä pitää olla.
Omat tule käytetty kyllä joka paikassa. Jos ne ovat tosi likaiset voin huuhdella niitä.
Kävin pari viikkoa sitten sienimetsässä 2½ tuntia noilla valkoisilla missä korkeampi reuna.
Kun olin kotona kengät oli litimärät ja ihan vaalean kelta/ruskeat. Pieni huuhtelu ja saunaan kuivumaan.
Seuraavana aamuna otin kengät jalkaan ja menin töihin.[/QUOTE]

Sienimetsässä pitää olla saappaat. Etkö omista sellaisia?
 
"Vieras nainen"
[QUOTE="äityli";30268933]Sienimetsässä pitää olla saappaat. Etkö omista sellaisia?[/QUOTE]

Omistan kyllä yhdet parit mutta käytän siitä ehkä kerran vuodessa.
Yleensä sienimetsään tai mustikoita/puolukoita poimiessa jalassa on Salomonin nilkkurit.
Niillä pärjää mainiosti ja ne antavat enemmän tukea nilkalle kun kumisaappaat.
Niillä pysyy jalat kuivana vaikka joskus on ollut kunnon sade keli ja olen ollut metsässä 5-6 tuntiakin.

Nyt pari viikkoa sitten tuli äkkilähtö sienimetsään kaverin kanssa. Meillä oli molemmilla Conversit jalassa.
 
"Lotta"
Omat korkeat valkoiset ovat enemmän vaalean harmaat/beige väriset kun valkoiset. Ne ovat kohta vuoden vanhat ja olen pari kertaa pessyt niitä ihan kunnolla. Molemmat kerrat olen ollut vähän että nämä ovat kyllä vähän liian valkoiset ja lähtenyt hiekka tielle tai metsä polulle kävelylle että ne ovat saaneet vähän käytön jälkiä.
 

Yhteistyössä