Kuuluuko hotellin mielestänne hyvittää asiakasta jotenkin tässä tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja piitu.
  • Ensimmäinen viesti
piitu.
Yövyimme viikonloppuna tasokkaassa hotellissa, mutta nukkumisesta ei tullut mitään. Naapurihuoneessa oli juhlat, joiden jatkuessa soitimme respaan. Respasta käytiin ilmeisesti huoneessa huomauttamassa metelistä, mutta tunnin kuluttua se alkoi uudelleen. Emme nukkuneet silmäystäkään koko yönä. Kauheaa mölinää koko yö :(

Mitä mieltä olette, kuuluuko hotellin hyvittää vierasta jotenkin tällaisessa tilanteessa?
 
bbierass
Ei varmman tarvitse. Mutta ei kuulosta tasokkaalle hotellille! Laittaisin palautetta. En tajua näitä kaikenlaisia hotellli- ja hyttibiliden pitäjiä ollenkaan. Oisit vaan soittanut yöllä uudestn respaan.
 
ap.
Soitin kertaalleen, enkä siinä vaiheessa, kun meteli alkoi uudelleen viitsinyt ottaa sitä riskiä että lapsi heräisi taas uudelleen (valot päälle, puhelimessa puhumista jne.). Sitä paitsi mitä se olisi auttanutkaan, huomauttaminen kun ei ekalla kerrallakaan auttanut.

Olen samaa mieltä, todella moukkamaista lähtökohtaisesti bilettää jossain hotellihuoneessa.
 
ccvvb
Mik-si ette soittaneet respaan uudestaan??
Mielestäni ihan oma vikanne. Olisihan se toinenkin porukka voitu vaihtaa toiseen huoneeseen jos te kieltäydytte. Ja niissä hotelleissa on vartiointipalver tarvittaessa, jotka vaikka häätää riehujat pois
 
bbirass
Soitin kertaalleen, enkä siinä vaiheessa, kun meteli alkoi uudelleen viitsinyt ottaa sitä riskiä että lapsi heräisi taas uudelleen (valot päälle, puhelimessa puhumista jne.). Sitä paitsi mitä se olisi auttanutkaan, huomauttaminen kun ei ekalla kerrallakaan auttanut.

Olen samaa mieltä, todella moukkamaista lähtökohtaisesti bilettää jossain hotellihuoneessa.
ei se sit niin hirveä meteli tainnut ollakaan
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30268992:
No hyvä, että edes lapsi sai nukuttua. Enpä usko hyvityksiä tulevan. Pieni lahjakortti samaan mestaan ei varmaan ilahduta
Nukahti lopulta ja vaikka herkkäuninen onkin, niin ei herännyt yöllä meteliin. Hotelli on tasokas ja pohdin lähettäisinkö aiheesta reklamaation heille. Pieni lahjakortti/alennus tms. ei kyllä lämmittäisi tuon taivaallista, ainoastaan sellainen, että saisimme kokonaan maksutta yöpyä toiste saman tasoluokan huoneessa.

Tästä tulee mieleen työmatkat Aasiaan (Bangkokiin), siellä jos joku asia oli tasohotelleissa vähänkään ”vinossa”, hyvitys tuli samantein – oli se sitten rispaantunut kylpypyyhe taikka hammastahnatahra lavuaarissa.
 
"huoh"
Nukahti lopulta ja vaikka herkkäuninen onkin, niin ei herännyt yöllä meteliin. Hotelli on tasokas ja pohdin lähettäisinkö aiheesta reklamaation heille. Pieni lahjakortti/alennus tms. ei kyllä lämmittäisi tuon taivaallista, ainoastaan sellainen, että saisimme kokonaan maksutta yöpyä toiste saman tasoluokan huoneessa.

Tästä tulee mieleen työmatkat Aasiaan (Bangkokiin), siellä jos joku asia oli tasohotelleissa vähänkään ”vinossa”, hyvitys tuli samantein – oli se sitten rispaantunut kylpypyyhe taikka hammastahnatahra lavuaarissa.
Ahaa, valitatte ammatiksenne hotelleista. Hyi! :(
 
bbierass
Nukahti lopulta ja vaikka herkkäuninen onkin, niin ei herännyt yöllä meteliin. Hotelli on tasokas ja pohdin lähettäisinkö aiheesta reklamaation heille. Pieni lahjakortti/alennus tms. ei kyllä lämmittäisi tuon taivaallista, ainoastaan sellainen, että saisimme kokonaan maksutta yöpyä toiste saman tasoluokan huoneessa.

Tästä tulee mieleen työmatkat Aasiaan (Bangkokiin), siellä jos joku asia oli tasohotelleissa vähänkään ”vinossa”, hyvitys tuli samantein – oli se sitten rispaantunut kylpypyyhe taikka hammastahnatahra lavuaarissa.
niinpä, edellytyäen että reklamoi heti eikä jälkikäteen.
 
ap.
[QUOTE="huoh";30269032]Ahaa, valitatte ammatiksenne hotelleista. Hyi! :([/QUOTE]

Ammatikseni korjaan ihmisiä, mieheni on samalla alalla. Kiitos mielenkiinnosta :) Valittaminen ei kuulu ammatinkuvaan, mutta jos jokin on pielessä ja maksan siitä, niin yleensä saan suuni auki. Itse taidat kuulua siihen perisuomalaiseen joukkioon, joka valittaa partaansa ja mahdollisesti naapureille ja tutuille, mutta ei koskaan itse ongelmakohteelle ;)
 
"niinpäniin"
Ammatikseni korjaan ihmisiä, mieheni on samalla alalla. Kiitos mielenkiinnosta :) Valittaminen ei kuulu ammatinkuvaan, mutta jos jokin on pielessä ja maksan siitä, niin yleensä saan suuni auki. Itse taidat kuulua siihen perisuomalaiseen joukkioon, joka valittaa partaansa ja mahdollisesti naapureille ja tutuille, mutta ei koskaan itse ongelmakohteelle ;)
Täällähän sinäkin nillität...
 
"katten"
Et kertonut maksoitteko huoneen etu- vaiko jälkikäteen, mutta ovikorttia palauttaessa yleensä kannattaa antaa palaute. Te olette hyväksyneet yön ja lähteneet hotellista vähin äänin.

Aina kannattaa antaa palautetta, joten laita sitä ihmeessä menemään.
 
Soitin kertaalleen, enkä siinä vaiheessa, kun meteli alkoi uudelleen viitsinyt ottaa sitä riskiä että lapsi heräisi taas uudelleen (valot päälle, puhelimessa puhumista jne.). Sitä paitsi mitä se olisi auttanutkaan, huomauttaminen kun ei ekalla kerrallakaan auttanut.

Olen samaa mieltä, todella moukkamaista lähtökohtaisesti bilettää jossain hotellihuoneessa.
Mitä ihmettä? Miksi et lähtenyt pois huoneesta soittamaan? Tai suoraan respaan valittamaan? Et voinut soittaa toista kertaa, koska lapsi herää?

En kyllä näe mitään korvaamisen aihetta tässä. Tosin tasokkaissa hotelleissa kyllä puututaan tuollaiseen. Eli mikä "tasokas" hotelli se oli?
 
  • Tykkää
Reactions: prototyyppi
....
Ammatikseni korjaan ihmisiä, mieheni on samalla alalla. Kiitos mielenkiinnosta :) Valittaminen ei kuulu ammatinkuvaan, mutta jos jokin on pielessä ja maksan siitä, niin yleensä saan suuni auki. Itse taidat kuulua siihen perisuomalaiseen joukkioon, joka valittaa partaansa ja mahdollisesti naapureille ja tutuille, mutta ei koskaan itse ongelmakohteelle ;)
Ja jotkut valittavat jopa keskustelupalstoilla ;)
 
"jenni"
Mitä?Et sää tarvi valoja soittaakseen respaan.Kyllä pimeessäki pystyy,eli huono syy. Miks et kävelly ite sinne respaan sanomaan?? Oliko täs ny oikeaa ongelmaa vai ei? En usko et korvausta tulee ku ootte jo vähin äänin lähteneet ettekä valittanu. Valitus tehdään HETI paikanpäällä.
 
"Realisti"
Aika epäreilua vaatia korvausta jostakin, josta ei ole valittanut paikan päällä. Kyllä teidän olisi pitänyt soittaa/käydä sanomassa metelistä uudestaan, ei respa voi kuulla koko hotellin menoa. Hän varmaan luuli, että meteli hiljeni kertasanomisella. Turha itkeä jälkikäteen.
 
työmatkailija
Ei varmman tarvitse. Mutta ei kuulosta tasokkaalle hotellille! Laittaisin palautetta. En tajua näitä kaikenlaisia hotellli- ja hyttibiliden pitäjiä ollenkaan. Oisit vaan soittanut yöllä uudestn respaan.
Tasokaskaan hotelli ei voi idiooteilla asiakkaille juuri mitään. Ainoastaan voivat huomauttaa ja pyytää olemaan hiljempaa. Ulos ei voi maksanutta asiakasta heittää, vaikka meluavat. Jos aiheuttavat taloudellista vahinkoa ja rikkovat paikkoja, niin poliisin voi pyytää apuun. Valitettavaa muiden asiakkaiden kannalta. Hyvitystä ei voi vaatia, koska hotelli ei ole aiheuttanut häiriötä. Aivan sama, vaikka hotellihuoneen ikkunan alla joku möykkää koko yön, mitä tapahtuu lomakohteissa aika usein. Huoneenvaihtomahdollisuutta toki voi kysyä.
 

Yhteistyössä