mitä mieltä jos pariskunta harrastaa sovitusti yhdenillanjuttuja muiden kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja tuli vain mieleen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraana";30270912]En paheksu. Siinä on vaan omat riskinsä, jos toinen sattuukin ihastumaan/rakastumaan kolmanteen osapuoleen. Näin kävi tuttavapariskunnalleni.[/QUOTE]

Ja he harrastivat nimenomaan YHDENillanjuttuja?

Mä en näe tuota meillä vaarana, koska tosiaan ideana on olla aina uuden henkilön kanssa. Tai siis ei, idea ei naida mahd. monen uuden kanssa vaan se, että lähtee jonnekin ihan uuteen paikkaan viettämään iltaa ja jos sielltä sattuu joku kiva löytymään, voi hänet napata hotelliinsa yöksi. Puhelinnumeroa ei saa antaa eikä ottaa ja normiarjessa luurit ovat meillä niin että toinen näkee helpostikin kuka soittaa... Sivusuhteen pitäminen olisi tottavie hankalaa.

Toki. Jos se on rakkautta ensisilmäyksellä niin sit on peli menetetty. -Mutta se kai olisi siinä tapauksessa siltikin, vaikke lupaa naida muita edes olisi?
 
Mitäs sitä toisten parisuhteen sopimuksia paheksumaan. Minusta tuollainen on ihan yhtä ok kuin se, että olisivat vain keskenään - jokainen pariskunta tekee, miten itselle sopii. Ja mitään yleismaailmallisia, kiveen hakattuja ehdottomia sääntöjähän ei ole.
 
retee
Kukin tavallaan. Ei sovi mulle. Minusta parisuhteen kauneus perustuu juuri siihen että on päättänyt olla vain yhden ihmisen "oma". Sinkkuna ollessani sain maistella muita ihan tarpeeksi enkä kertakaikkiaan tiedä mitä voisin saada yhden illan panoista. Sellaista mitä en mieheltäni saa.
 
"xXx"
Minusta ihan ok. Mieluusti kuulisin Tiibiiltä aiheesta lisää vaikka yv:llä, mutta en taida mustautua sitä varten :) mä en usko itse siinä mielessä yksiavioisuuteen, uskon että on täysin mahdollista jakaa arki yhden kanssa mutta nauttia monen kanssa. Meillä on kokemusta vähän toisenlaisista säädöistä parisuhteen keskellä, eikä mustasukkaisuutta ole kun kumpikaan ei koe sitä seksipuolta tunteisiin liittyvänä (siis silloin kun se kohdistuu vieraaseen).
 
[QUOTE="xXx";30270960]Minusta ihan ok. Mieluusti kuulisin Tiibiiltä aiheesta lisää vaikka yv:llä, mutta en taida mustautua sitä varten :) mä en usko itse siinä mielessä yksiavioisuuteen, uskon että on täysin mahdollista jakaa arki yhden kanssa mutta nauttia monen kanssa. Meillä on kokemusta vähän toisenlaisista säädöistä parisuhteen keskellä, eikä mustasukkaisuutta ole kun kumpikaan ei koe sitä seksipuolta tunteisiin liittyvänä (siis silloin kun se kohdistuu vieraaseen).[/QUOTE]

Mä voin kyllä kertoa ihan tässäkin, kunhan kerrot mitä haluat kuulla.
 
"okei"
Mä en uskonut "yksiavioisuuteen"...ajattelin hyvin pitkään niin että elämän voi jakaa usean ihmisen kanssa. Kunnes...menin vahingossa löytämään se oman oikeani. Hänessä on kaikki mitä ikinä voin tarvita en kertakaikkiaan keksi miksi tarvitsisin jonkun toisen? Niin sitä vaan muuttuu kun kohdalle osuu täydellisyys. Olen siinä mielessä onnekas. Olisin toiseksi parhaaseenkin varmaan tyytynyt, ehdolla jossa yhden illan juttuja voi harrastaa.
 
"milda"
siä mieltä että se on typerää ja lapsellista, sill ätavalla ei saa aikaiseksi syvällistä suhdetta kenenkään kanssa. Se seksi oman puolison kanssa on tasan sitä miksi sen itse tekee. Jos ajatus tasolla ajattelee omasta miehestä positiivisia asioita ja haluaa haluta omaa puolisoa niin kyllä se himo löytyy.
 
[QUOTE="heh";30271008]Montako yhdenillan juttua tiibii sun miehelläsi on ollut yhdessäolo aikananne?[/QUOTE]

Parin vuoden aikana mulla yksi melkein jotain sinnepäin ja miehellä ehkä yksi.

Ei se vaihtamalla parane :D Mutta saapahan kokeilla...
 
Niin, onneks tuli testailtua jo ennen parisuhdetta tarpeeksi. Omaacmiestäni voittanutta ei ole. No toisille kelpaa toiseksi paraskin.
Mullakin on se paras. -Sehän tässä onkin jännää, että vapaalla ollessaan näkee kaikenlaista kivaa mut ei ne sit olekaan niin kiinnostavia että viitsisi aamulla herätä vierestä. Oman miehen voi ikäänkuin valita useamman kerran vuodessa uudelleen.
 
tässä ehkä tulee parhaiten esille se haluaako omaa miestään vai kaikkia muita.
itse en haluaisi harrastaa seksiä kenenkään muun kuin mieheni kanssa...lucky me :)
Ei, vaan tässä tulee ehkä parhaiten esille se, että ihmiset ajattelevat seksistä eri tavoin. On ihan hyvä tiedostaa se, mikä sopii itselle, mutta kannattaisi välttää piilovittuilemasta ja arvostelemasta niitä, joille sopii jokin toisenlainen juttu.
 

Yhteistyössä