onkohan täällä kukaan koskaan kokenut rakkauden täyteistä seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "mek"
  • Ensimmäinen viesti
"mek"
ei pelkkää himopanemista :( rakkauden täyteisellä seksillä tarkoitan sitä että puolisosi (mies) haluaa sinua vain koska rakastaa sinua..ei pelkän seksin perässä tai himon niin että vartaloasi käytetään tarpeiden tyydyttämiseen. täällä kun on liikaa enemmistöä yhden illan panemiseen, eroamiseen ja yh-leimalla varustettuja.

kannattaako sinkkumarkkinoille enää lähteä puolison hakuun jos kaikki haluavat himopanemista vailla oikeita tunteita ja rakkautta...romantiikasta ja luottamuksesta puhumattakaan
 
V.ieras
Olen muutamia kertoja jopa itkenyt seksin aikana. Silloin on ollut niin vahvana se tunne, että olemme yhtä ja siinä tilanteessa on ollut niin paljon rakkautta ja hellyyttä mukana.

Mutta joo, mies vaihtoi mut lopulta 12 vuotta nuorempaan. Eli tuolloin 19-vuotiaaseen.
 
dddd
Kyllä, olen kokenut molempia tyylejä. V.ieraalle tiedoksi, että satunnaisissa seksisuhteissakin voi olla paljon hellyyttä mukana, vaikka rakkautta ei olisikaan ilmassa.
 
mies1harm.
Tällä palstalla lienee vähemmistö naisista romanttisia :) Mitä nyt olen tätä seurannut. Ja mulle se taas on pakollista naisessa. Eli ap:n kaltaisesti ajattelevia naisia, varsinkin varttuneempia (25+), voisi ehkä olla Suomessa enemmänkin.
 

Yhteistyössä