Miehen yhden illan hoito on raskaana.

  • Viestiketjun aloittaja voihan paska
  • Ensimmäinen viesti
voihan paska
Kortsu oli mennyt rikki ja oli vaan jotakin omituista kautta saanut ukon henkilöllisyyden ja osoitteen selvitettyä nyt se idiootti akka ei suostu aborttiin. Mitä ihmettä tässä pitää tehdä?
 
viaras
Kortsu oli mennyt rikki ja oli vaan jotakin omituista kautta saanut ukon henkilöllisyyden ja osoitteen selvitettyä nyt se idiootti akka ei suostu aborttiin. Mitä ihmettä tässä pitää tehdä?
Eihän se kauhean "idiootti akka" voi olla, kun sain ukon henkilöllisyyden ja osoitteen selvitettyä. :D

Mutta mitäpä siitä, että ukko petti. Sehän on sivuseikka tässä stoorissa. Onko muuten tulossa pitkäkin tarina? Jatko-osia ja silleen?
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"muumimamma"
harvemmin 1 yön jäljiltä nainen noin käyttäytyisi (mun järjen mukaan) eli onko miehelläsi ollut tämän kyseisen naisen kanssa pidempi suhde???
ja mitä nainen sit oikein haluaa? miehen itselleen vai minkälaista perhekuviota jatkossa, vai antaisiko lapsen teille?? tää vaatii jo vähän poppareita...
 
Jotenkin kuuostaa provolta viitaten tuohon aiempaan ketjuun, mutta... Ei kai kenellekään teistä kovin mukava tilanne. Toisaalta mä en ainakaan ole ikinä yhtäkään lastani katunut, on niistä paljon iloakin.
 
vieraas
Ottakaa se hoito teille asumaan. Kimppa-asuminen on halvempaa. Mies hoidelkoon teitä molempia ja kaikkia lapsiaan saman katon alla. Ei tarvitse enää pettää. Sopu sijaa antaa :)
 
voihan paska
Ihan oli yhden yön suhde. Ja mä en miehen ja sen muijan kakaralle ala äitipuoleksi. Sanoinkin jo sille akalla että jos ei tee aborttia niin minä häivyn ja saa ukon ja lapset.
 
Mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30271292:
Hienoa, että ajattelet miestäsi ja tulevaa lasta. Saavat elää kokonaisena perheenä. Harvasta löytyy noin epäitsekkäitä naisia, nostan hattua!
Kyllä! Harva uhrautuisi itse sen takia että lapsensa ja tämä uusi lapsi saavat hyvän elämän.-
 
voihan paska
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30271292:
Hienoa, että ajattelet miestäsi ja tulevaa lasta. Saavat elää kokonaisena perheenä. Harvasta löytyy noin epäitsekkäitä naisia, nostan hattua!
Kiva se on miehenkin lähteä kadulle lasten kanssa asumaan mutta aina ei voi voittaa.
 
Liekkiö
Kiva se on miehenkin lähteä kadulle lasten kanssa asumaan mutta aina ei voi voittaa.
Hän saa asunnon ja uuden perheen. Ei joudu kadulle. Mutta oikeasti nostan sinulle hattua ja annan isot aplodit, että voit tehdä noin hienon ja upean päätöksen! Ihanaa lukea välillä näin hienoja tarinoita eikä aina vain sitä valitusta ja kiristämistä miehiä kohtaan. Kerrankin joku uskaltaa olla nainen!
 
voihan paska
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30271305:
Hän saa asunnon ja uuden perheen. Ei joudu kadulle. Mutta oikeasti nostan sinulle hattua ja annan isot aplodit, että voit tehdä noin hienon ja upean päätöksen! Ihanaa lukea välillä näin hienoja tarinoita eikä aina vain sitä valitusta ja kiristämistä miehiä kohtaan. Kerrankin joku uskaltaa olla nainen!
Miksiköhän mies ei tajua kuinka ihanaa on ottaa 3 eirtyistarpeista ja yksi tavallinen plus vielä tuleva vauva itselleen? minä otan ja myyn taloni ja muutan pois. Kovasti tuo ukko itkee pillittää ettei pärjää lasten kanssa mutta mulle se on ihan yksi lysti.
 
Piutpaut.
Millä niiden isä luottotiedottomana kämpän hommaa?
Näitä luottotiedottomia isiä on aika monta ja ne ei tuolla kaduilla taplaa lapsikatraidensa kanssa, tosin en tiedä missä päin SINÄ mahdat asustaa....

Kyllä sun aivoissa jotain häiriöitä on jos vielä kiksejä saat siitä että mies pillittää ettei pärjää lasten kanssa ja silti vielä laitat ne hänen matkaansa, mutta hei, suosittelen lämpimästi jonkinlaista hoitopaikkaa juuri sinulle, niiden lasten on ehkä parempi isänsä kanssa :)
 

Yhteistyössä