Saanko valittaa kiitos...

  • Viestiketjun aloittaja Sattuupistäävenyypaukkuu
  • Ensimmäinen viesti
Sattuupistäävenyypaukkuu
Pakko vähän valittaa. Toki vois kirjottaa tonne raskaus/synnytys-ketjuunki mut... Mulla on viikot 33+5 ja jumankekka että tänää on ollukki niiiiiin raskas paine alapäässä. Ihan hullu paine. Istuessa ihan jees ja kun nousee on niin epämiellyttävää. Jotenki tuntuu et toi vauvelikin on ollu vähä hiljasempi tän aamupäivää. Voi kurjuus ja itku ku menis nyt aika nopeesti ! No se siltä erää. Tuskinpa tää mitään ihmeempää meinaa. Vauva on ollu raivotarjonnassa jo useita viikkoja kai se vaan vähän laskeutuu entisestään ja aiheutaa epämukavan paineen...
 
"..."
Mulla 38+3 ja vauva tuntuu kokoajna laskeutuvan alaspäin. Aamupäivät vielä menee, mutta iltaa kohden paine ja muljuminen alkaa olemaan ihan kauhea! En enää hämmästyisi vaikka yhtäkkiä alapäästä kurkkaisi pienet sormet... Tuntuu nimittäin just samalta kuin joku kaivais käsillään tietä ulos... 0.o
 
Sattuupistäävenyypaukkuu
[QUOTE="...";30271370]Mulla 38+3 ja vauva tuntuu kokoajna laskeutuvan alaspäin. Aamupäivät vielä menee, mutta iltaa kohden paine ja muljuminen alkaa olemaan ihan kauhea! En enää hämmästyisi vaikka yhtäkkiä alapäästä kurkkaisi pienet sormet... Tuntuu nimittäin just samalta kuin joku kaivais käsillään tietä ulos... 0.o[/QUOTE]

Ihan samalta näin kuvainnollisesti. Iltaa kohden tuntuu kamalammalta mutta tänään ollu jo tässä aamupäivästä toi kamala paine. Itseasiassa kerran miehelleni vitsailinkin että sinne ei voi enää mitään laittaa kun sieltä tullaan vastaan jo :D Sori jos oli huono. Sulla on "kärsimystä" jäljellä enää parisen viikkoo pahimmassa tapauksessa, tsemppiä ja koitahan jaksaa viimoset metrit !
 
juu, täälläkin tikahdutaan kohta, rv 36+3. kävellessä tuntuu, kuinka vauvan kallo hieroo ja nujuaa mun alapäätä, että osaa tuntua pahalta :D ja on niin liikkuvainen, ettei onneksi tartte murehtia, että vieläkö henki pihisee! mutta ihanaa, kun on oikeus valittaa, nää on niitä harvoja elämänvaiheita, kun miehen on vaan pakko ymmärtää ja silittää päätä (tiettyyn rajaan asti toki :D)
 
"..."
Eiköhän nää viime metrit vielä jaksa. Tsemppiä sinnekin! Just tulin kontrolliultran käyriltä, ja hoitajaakin vähän hymyilytti, kun naperon sykkeet heilui koko ajan 160 molemmin puolin... Kiire tuntuu olevan kova.
 

Yhteistyössä