Onko tämä mielestäsi törkeästi sanottu?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
En mä nyt tiedä, onko tuo kommentti mitenkään järisyttävän kamala, mutta vääristynyt kyllä. Olisi aika kamalaa, jos äiti ei pystyisi ajattelemaan lainkaan rationaalisesti. Veikkaan, että mistään ei kyllä tulis yhtään mitään. Vaikeata siinä olis sitten vauvaakaan hoitaa.
 
En mä nyt tiedä, onko tuo kommentti mitenkään järisyttävän kamala, mutta vääristynyt kyllä. Olisi aika kamalaa, jos äiti ei pystyisi ajattelemaan lainkaan rationaalisesti. Veikkaan, että mistään ei kyllä tulis yhtään mitään. Vaikeata siinä olis sitten vauvaakaan hoitaa.
Varsin totta. Ellei lainkaan pystyisi järjellä asioita tuumimaan, pillahtaisi kai itsekin itkuun kun vauva alkaa valittaa nälkäänsä. Mitähän siitäkin tulisi? :D
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
jaaaa
No ei tuo nyt törkeästi ole sanottu, ja monin paikoin pitää kyllä paikkansa. Etenkin ensimmäisinä kuukausina äidin hormonitoiminta on sen verran vilkasta ja huolehtii siitä, että lapsen hyvinvointi on päällimäisenä mielessä. Tällöin rationaalinen päätöksenteko voi olla paikoin vaikeaa.
 
No ei tuo nyt törkeästi ole sanottu, ja monin paikoin pitää kyllä paikkansa. Etenkin ensimmäisinä kuukausina äidin hormonitoiminta on sen verran vilkasta ja huolehtii siitä, että lapsen hyvinvointi on päällimäisenä mielessä. Tällöin rationaalinen päätöksenteko voi olla paikoin vaikeaa.
Niin, siis eikö ole aika rationaalista ja loogista, että lapsen hyvinvointi on päällimmäisenä mielessä? Kyllä oman lapsen hyvinvoinnin asettaminen kaiken muun edelle on mun mielestä rationaalista, tunteet antaa siihen vaan vähän lisäpontta.
 
[QUOTE="a.p";30271493]Olen raskaana ja lääkäri sano mulle näin kun puhuttiin mun lääkityksistä.

En siis loukkaantunut, jäin vain miettimään että olisiko pitänyt :D[/QUOTE]

Mä en olisi viitsinyt loukkaantua mutta eipä se lääkäri ainakaan mikään tahdikkuuden perikuva ollut. :D
 
asdqwe
Minä olen loogis-rationaalinen ajattelija, äo on 142 ja olen myös äiti. Rankka elämä minun lapsilla :D

Juujuu.. ja tiedän, että äo mittaa vaan tiettyä älykkyyden osa-aluetta, eikä kerro mitään ihmisen kokonais älykkyydestä. :D

AP:n kysymykseen vastauksena: ei ole törkeästi sanottu.. se vaan kertoo sanojansa aika suppeasta maailmankatsomuksesta ja ihmistuntemuksesta.
 
[QUOTE="a.p";30271493]Olen raskaana ja lääkäri sano mulle näin kun puhuttiin mun lääkityksistä.

En siis loukkaantunut, jäin vain miettimään että olisiko pitänyt :D[/QUOTE]

Harvinaisen tyhmä ja epälooginen tyyppi on kyennyt opiskelemaan lääkäriksi asti... turhaan tuollaisesta kuitenkaan loukkaantuu. Mikäs se lääkäri itselleen mahtaa :)
 
Viuras
[QUOTE="a.p";30271493]Olen raskaana ja lääkäri sano mulle näin kun puhuttiin mun lääkityksistä.

En siis loukkaantunut, jäin vain miettimään että olisiko pitänyt :D[/QUOTE]
Tuossa tilanteessa noiden sanojen jälkeen jäisin kyllä miettimään, tietääkö lääkäri mistä puhuu, koska ei tuon parempaa argumenttia osannut sanoa.
 
"a.p"
Tuo kommentti tuli kyllä vähän puun takaa kun lääkäri oli kuitenkin ymmärtäväisen oloinen mun lääkevaihdokseen.

Mutta tosiaan, mä en osaa kovin helposti loukkaantua mistään joten en tästäkään :D
 

Yhteistyössä