Millä saan lapsen juomaan vettä??

  • Viestiketjun aloittaja "Toivoton"
  • Ensimmäinen viesti
"Toivoton"
Tilanne tämä... Lapsi on 6kk ja ei suostu juomaan vettä tai korviketta.. Vatsa on sen takia sillä todella kovalla ja mallasuutekkaan ei auta... Luumu ei mene alas ollenkaan... Kohta mukula on aivan tukossa... Olen antanut rintamaitoa mahd. Paljon mutta ei tunnu auttavan ollenkaan... En tiedä että onko mulla maidon nousu nyt sitten niin paljon hiipunut..
 
.....
Mä antaisin sitä mallasuutetta useamman kerran niin että masu alkaa toimimaan.

Onko soseet aloitettu hiljattain? Meillä tuli vauvalle paha ummetus sillo mutta helpotti vähän ajan päästä.
 
A.,..p
Mä antaisin sitä mallasuutetta useamman kerran niin että masu alkaa toimimaan.

Onko soseet aloitettu hiljattain? Meillä tuli vauvalle paha ummetus sillo mutta helpotti vähän ajan päästä.
Joo, joku kk sitten... Neuvolassa sanoin tästä ja ei sitä noteerattu mitenkään.. Ummetusta lapsella on ollu jo 1kk alkaen.. Täytyy varmaan antaa sitä mallasuutetta 2krt/ pv kun ei toi kerta enään auta yhtään mitään ):
 
A.,..p
[QUOTE="vierailee";30271711]Kuinka usein lapsi sitten kakkaa?[/QUOTE]

No nyt se on tehnyt joka päivä hirveellä punkemisella.. Pieniä määriä.. Ei ne jätä edes vaippaan jälkeä.. Ja joka kerta raukka itkemiseen ja naama on ihan punaisena.. Naamakin vääntyy irvistykset ihan..
 
hgdf
Mallasuute ei välttämättä auta. Levolacia jos noin pahana. Luumusosetta, päärynäsosetta, ei perunaa eikä banskua. Lisäks veisin lääkäriin jos kerran ollu pahana jo noin pitkään.
 

Yhteistyössä