Seurustelen pyörätuolissa olevan miehen kanssa. Kysy mitä vain!

  • Viestiketjun aloittaja Kiia.
  • Ensimmäinen viesti
Kiia.
[QUOTE="herkkusuu";30272406]Kyl mullekin Leo-Pekka Tähti kelpais. Tuskin sen kans oot..[/QUOTE]

En nyt kuitenkaan hänen kanssa, mun mies on ihan tavallinen, ei mikään ns. "julkkis".. :)
 
Spencer Hastings
Liikutteko julkisilla paljon? Onko pyörätuolin kanssa miten mutkatonta liikuskella vaikka shoppailureissulla, ravintoloissa, harrastuspaikoissa tms? Eli onko Suomessa liikenteessä ja rakennusten suunnittelussa ja muussa otettu oikeasti kuinka hyvin huomioon liikuntarajoitteiset?
 
Kiia.
Liikutteko julkisilla paljon? Onko pyörätuolin kanssa miten mutkatonta liikuskella vaikka shoppailureissulla, ravintoloissa, harrastuspaikoissa tms? Eli onko Suomessa liikenteessä ja rakennusten suunnittelussa ja muussa otettu oikeasti kuinka hyvin huomioon liikuntarajoitteiset?
Julkisillahan me mennään, kun ei oo kummallakaan nyt korttia tai autoo. :)

Aika mutkatonta on... nykyään kaikki on niin modernia, noi isot kauppakeskukset yms. ;) et kyl mun mielestä kaupungeissa osataan jo aika hyvin ottaa huomioon myös liikuntarajotteiset... tietty aina löytyy joitaki paikkoja mitä sais sit parantaa. Etenkin maaseudulla. =)
 
Kiia.
[QUOTE="vai niin";30272485]Odottelet varmaankin, että joku kysyisi, toimiiko kikkeli? Ei, en minäkään sitä kysy.[/QUOTE]

Juu ei tarvii kysyä, ihmettelen tätä intoa kikkelin toimimis kysymyksistä aina vammasten kohdalla... =) vähän pervoa

Et en todellakaan niitä millään tavalla jaksais. Meillä on ihan hyvä seksielämä, uskokaa tai älkää ja rakkaus on se mikä eniten merkitsee. :heart: Seksi vasta tulee hyvänä kakkosena, lasten hankinnassa tietty se on ykkönen, mutta ei noin muuten. Näin toimii minun arvomaailma.
 
no noh
Noh, minä kysyn sitten sen seksipuolen? Toimiiko ja ehkä lähinnä muutenkin sitä aktiivisuutta siinä mietin jos toinen ei pysty liikkumaan ihan normaalisti tai ottamaan tukea jaloilla?

Käykö miehesi yksin asioilla, esim. kaupoissa? Onnistuuko käytännössä?

Aloititteko suhteen niin että mies oli jo pyörätuolissa vai esim. loukkaantuiko myöhemmin? Käykö mies töissä?
 
Kiia.
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;30272487:
Kohteleeko ympäristö/muut ihmiset epätasa-arvoisesti?
Kyllä. Mutta tiputan ennakkoluuloja: Aivot toimii aivan normaalisti ja jalkoina toimii tuoli jossa on pyörät. Ei se ole sen kummempaa. :)
 
Kiia.
Noh, minä kysyn sitten sen seksipuolen? Toimiiko ja ehkä lähinnä muutenkin sitä aktiivisuutta siinä mietin jos toinen ei pysty liikkumaan ihan normaalisti tai ottamaan tukea jaloilla?

Käykö miehesi yksin asioilla, esim. kaupoissa? Onnistuuko käytännössä?

Aloititteko suhteen niin että mies oli jo pyörätuolissa vai esim. loukkaantuiko myöhemmin? Käykö mies töissä?
Hän on onnekas siinä mielessä, että hänellä seisoo ilman mitään lääkkeitä ja on tuntoa siellä, joten seksipuoli toimii oikein hyvin. :)

Minä yleensä ratsastan ja tottakai on myös muita seksin muotoja, suuseksi ja käsi&sormi pelit ja ollaan keksitty kyl vaikka mitä ratkasuja tohon seksin harrastamiseen ja apuvälineitä myös tohon löytyy mitä käytämme... ;)

Käy myös kaupassa ja onnistuu käytännössä. Aika helppoa tää on kaupungissa asuessa.

Aloitimme suhteen kun mies oli jo pyörätuolissa ja hän ei käy tällä hetkellä töissä. :)
 
paska naiseksi
Mitä mieltä olet tästä fraasista "ei se vaikuta mihinkään" minkä varjolla eräs minua yrittänyt tuttu pyörätuolimies suuttui silmittömästi tuon tuolin takia antamistani pakeista. Kuinka pihalla todellisuudesta pitää olla, jos väittää noin? En minä huonompana ihmisenä pidä, mutta minulle on todella tärkeää voida harrastaa kumppanin kanssa minulle tärkeitä asioita, jotka nyt eivät vain onnistu jos jalat ei pelaa. Lisäksi kiihotun isoista, vahvoista ja hieman dominoivista miehistä. Ei toimi, sori vain.

Olenko tosiaankin niin paha, ennakkoluuloinen ja paska ihminen, jos haluan että kumppaninikin moottoripyöräilee, vaeltaa, kulkee kanssani luonnossa, juoksee, kalastaa ja metsästää?
 
naku
Miten tapasitte, tai ei siis tarvi tarkkaan kertoa mutta olis kiva tietää =) (koska ulkoiseen olemukseen nyt yleensä ensin kiinnittää huomiota paitsi jos tutustuu netissä)
 

Yhteistyössä