vaimo haluaisi kokeilla toista...uskallanko?

  • Viestiketjun aloittaja mico
  • Ensimmäinen viesti
mico
naista. en halua kimppakivaa, joten toinen nainen makkarissa ei kiinnosta..haluan vain vaimoni. minua ei kiinnosta muut, mutta vaimo haluaa kokeilla naista. luotan häneen mutta miten tämä voi vaikuttaa liittoomme?
 
Stiletto
Mikäs siinä jos haluaa kokeilla, itsekin haluaisin, mies ei suostu siihen eikä halua kimppaa. Itse kokisin sen vain postitiivisena asiana että mies tukee ja ymmärtää toiveeni. En koe että kokeilu vaikuttaisi mitenkään suhteeseen, en minä sentään naisen kanssa halua seurustella tms.. En kieltäisi jos mies haluaisi kokeilla toista miestä, eletään vain kerran :)
 
m1es
Mikäs siinä jos haluaa kokeilla, itsekin haluaisin, mies ei suostu siihen eikä halua kimppaa. Itse kokisin sen vain postitiivisena asiana että mies tukee ja ymmärtää toiveeni. En koe että kokeilu vaikuttaisi mitenkään suhteeseen, en minä sentään naisen kanssa halua seurustella tms.. En kieltäisi jos mies haluaisi kokeilla toista miestä, eletään vain kerran :)
Entä jos miehesi haluaa kokeilla toista naista? Ei kai sillä kokeilukohteen sukupuolella ole väliä?
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
naista. en halua kimppakivaa, joten toinen nainen makkarissa ei kiinnosta..haluan vain vaimoni. minua ei kiinnosta muut, mutta vaimo haluaa kokeilla naista. luotan häneen mutta miten tämä voi vaikuttaa liittoomme?
Olette varmaan keskustelleet asiasta - miksi haluaa, jne? Voihan tuollainen vaikuttaa jotenkin tai olla vaikuttamatta - ja se vaikutus voi olla joko negatiivinen tai positiivinen. Vaikea sitä on ennustaa. Toki sekin, jos kiellät ja estät, voi vaikuttaa liittoonne. Jos hän on bi eikä ole koskaan ollut naisen kanssa, asia varmasti tuntuu tärkeältä. Ja joillain sellainen järjestely silti toimii eikä aiheuta ongelmia. En silti väitä, etteikö niitäkin voisi tulla (ongelmia), mutta kaikesta voi.
 

Yhteistyössä