Oletteko bonganneet äityleistä palstalaisia?

  • Viestiketjun aloittaja "Siinä"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Siinä";30273813]Tunnistin sinut chef siitä "hauskasta" kuvasta. ;)[/QUOTE]

Mun on kyllä nyt ihan pakko sanoa, että mulla ei ole hajuakaan siitä, että mistä sä puhut :D

Palstalla puhutaan äityleistä aina välillä...se on ymmärtääkseni joku FB-ryhmä, jossa ollaan aika ilkeitä toinen toisilleen ja jossa meno on ilmeisesti kohtuu koomista. Mutta lähinnä kurjalla tavalla.
Aikanaan mietin, että pitäisköhän mun käydä tsekkaamassa moinen mesta, mutta aikalailla samaan hengenvetoon päädyin siihen, että ei...mitä helvettiä mä tekisin moisessa ryhmässä? Ei ehkä kuitenkaan ole mun juttuni. Joten eipä sitä äitylit-rymää sitten tullut koskaan mistään esiin kaivettua.

En tiedä myöskään sitä, että mistä "hauskasta" kuvasta puhut. Ilmeisesti FB:n profiilikuvasta? Mun on todella vaikea nähdä, että joku näkisi mun profiilikuvani hauskana tai edes "hauskana".

Joten nyt on kyllä pakko tuottaa pettymys...se on tällä kertaa joku ihan muu tyyppi, kuin minä :D
 
Aaa. Mä ehkä joskus kuuluin johonkin feissarissa olevaan kaksplus-ryhmään mutta mun mielestä se oli nimeltään jotain muuta kuin (oksukamala) äitylit. Tai siis varmasti oli. :D Ei tulisi mieleenkään liittyä mihinkään tuollaiseen...
 

Yhteistyössä