Uimahallissa naiset peseytyvät uimapuku päällä, vaikka säännöt kieltävät sen

  • Viestiketjun aloittaja alaston
  • Ensimmäinen viesti
alaston
Miksi näin? Miksi pitää peseytyä se uimapuku päällä? Kaikki lika jää sinne uikkarien alle, josta se siirtyy sinne allasosastolle. hyi! :(

Ei enää huvita käydä uimahallissa, kun minä ja tyttöni olimme eilen ainoat, jotka peseytyivät ennen uikkarien pukemista. Ei vaan ole kiva kertoa tytölle, että eilen oli viimeinen kerta. : /

Miksi uimahallissa muutenkin rikotaan sääntöjä? Terapia-altaassa riehutaan ja hypitään altaan reunoilta, vaikka siellä on kyltti, jossa tämä kielletään. Ärsyttävää, kun pitää tytöllekin sanoa monta kertaa, että ei siellä liukumäessä saa laskea pää edellä, kun edellä menevä poika syöksyy sinne liukumäkeen pää edellä.
 
hmmmh
Kyllä uimapuku päällä saa itsensä pestyä, raottaa vähän alapään kohdalta ja suihkuttelee niin varmasti peseytyy vähintään yhtä hyvin kuin ilman. En peseydy alasti, koska en pidä kaltaisistasi tirkistelijöistä.
 
vierassssssssssss
En mene ikinä niin likaisena uimahalliin, että joutuisin ennen altaaseen menoa pesemään kehoni perusteellisesti. Myös uimapukuni pesen joka uimahallireissun jälkeen, etteivät uima-altaassa käytetetyt kemikaalit haprista uimapukuani (meillä päin altaassa vielä kloriittia). Joten arvelen kuvauksesi perusteella kuuluvani ihan niihin siisteimpiin tapauksiin ja sääli, jos teillä päin altaissa lilluu paskakasoja.

Jos ihmisten tottelemattomuus ärsyttää, niin anna palautetta uimahallille. Uimavalvonta on ollut laiskana.
 
"ellen"
kaikki se lika lähtee suorastaan virtaamaan kohti sinua ja varmasti saastuttaa kaiken...

Hyvä että sentään peseytyvät. Kun käy kunnolla suihkussa (vaikka uimapuku olisikin) niin tuskinpa niin suurta vaaraa on hygieniassa että sinun täytyy pahoittaa sen takia lapsesi mieli ja lakata käymästä uimassa.
 
ikiuni
[QUOTE="eeva";30273971]Hyvä että itsensä paljastelijat pysyvät poissa. Uimahalli on mukavampi paikka lapselle kun vanhat naiset eivät heiluta riippareita ja kaivele karvarömpsiä.[/QUOTE]

Tosi järkyttävää nähdä vanhoja ihmisiä.. :whistle:
 
ikiuni
[QUOTE="eeva";30274006]Aikuisten sukupuolielimet eivät ole mukavaa katsottavaa. Pienet tytöt eivät halua nähdä apn kyykkyvatkaavan alasti.[/QUOTE]

Kuinkahan moni tuota tekee? En ole koskaan nähnyt.
 
vierass
Mä en ole koskaan peseytynyt uimapuku päällä. Paljon helpompaa peseytyä ilman sitä.
Minä olen. Olisin kyllä varmaan saanut jonkin syytteen itsensäpaljastelusta, jos olisin sen riisut ja monet lapset ja etenkin teini-ikäiset pojat olisivat voineet saada elinikäisen trauman siitä, kun tällainen vanhempi täti-ihminen olisi kaikki ihransa esitellyt. Mutta tuolla maauimalassa ei ole suihkuja kuin altaiden välissä ja siinä on kaikkien nähtävillä.
 
ikiuni
Minä olen. Olisin kyllä varmaan saanut jonkin syytteen itsensäpaljastelusta, jos olisin sen riisut ja monet lapset ja etenkin teini-ikäiset pojat olisivat voineet saada elinikäisen trauman siitä, kun tällainen vanhempi täti-ihminen olisi kaikki ihransa esitellyt. Mutta tuolla maauimalassa ei ole suihkuja kuin altaiden välissä ja siinä on kaikkien nähtävillä.
Mä en ole ollut tuollaisessa paikassa missä ei ole suihkuhuoneita pukkareissa.
 
Tanskassa nähtyä
Legolandin vieressä Lalandia-kylpylässä valvoja tuli sanomaan kahdelle naiselle (joiden hiukset olivat ihan kuivat), että huikset pitää myös huuhdella/pestä suihkussa tai sitten käyttää uimalakkia. Ohjasi naiset suihkutiloihin takaisin. Jee :)
 
ikiuni
[QUOTE="viera";30274092]Ei römpsä puhdistu ilman levittelyä ja kaivelua. Koko rööri on huuhdottava koska uidessa se täyttyy vedellä ja kaikki mönjät kulkeutuu altaaseen.[/QUOTE]

Mä en levittele sitä niin että kaikki näkee. Olen naama seinään päin. Näkevät vain mut takaa. Enkä mitenkään pyllistele. Seison ihan normaalisti.
 
Laikkari
Joo, ei me uimahallien laikkarit muuta tehdäkään, kuin kuvataan ja tirkistellään alastomia. Ja kukin tietysti oman suuntautumisensa mukaan.

Ja niitä pukuhuoneita ja suihkutiloja koitetaan päästä siivoomaan just silloin, kun niissä on paljon ihmisiä. Näkee monet pippelit tai pimpit ja tissit kerralla.
Ja olis kyllä parempi, jos kaikki peseytyisivät ilman uikkareita.

;)
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
"nuuh"
Homoja ja lesboja ja siivoojia!! :O alkaa kuulostaa liian jännitävältä paikalta tuo uimahalli. Pitäsiköhän alkaa myydä elämysmatkailuja tuohon kaupungin uimahalliin.....
 

Yhteistyössä