lapsen kaverisynttärit. (päiväkotikaverit)

  • Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti
"miumau"
Kutsutteko koko ryhmän vai esim. kaikki tytöt/pojat? Vai jätättekö 1-2 pois jos lapsenne ei leiki ko. lasten kanssa. Vai onko sopiva jättää esim. 10 lapsesta 3-4 pois?
 
"Killi"
Yhtä tai kahta en jättäisi kutsutta. Itse juttelin ensin sankarin kanssa keitä haluaa kutsua, oihan olla ettei halua edes kutsua kuin muutaman, tai että lähisempiä kavereita on myös vastakkaisen sukupuolen joukossa.
Päädyimme itse kutsumaan lopulta kaikki 10 poikaa. Kaikki eivät kuitenkaan harrastusten vuoksi päässeet paikalle.
Siskoni järjesti omalleen makkarapaistosynttärit ulkoillen, kun halusivat kutsua koko ryhmän tytöt ja pojat.
 
synttärit
Meillä on päiväkotiryhmät aina olleet melko isoja, joten kaikkia ei ole kukaan kutsunut. Yhtä en antaisi jättää pois. Yleensä päivänsankari on ensin luetellut kutsuttavat ja riippuen määrästä olen saattanut laittaa jonkun ylärajan kutsuttavien määrälle. Lopuksi on hienosäädetty. En esim. antanut jättää yhtä pois isommasta kaveriporukasta, vaikka tuo yksi ei niin hyvä kaveri olekaan. Viettävät kuitenkin ryhmässä paljon aikaa. Eikä olla kutsuttu pojan synttäreille vain yhtä tyttöä vaan pari.
 

Yhteistyössä