No huhhuh!

Olen niin shokissa ihmisistä taas. Yks tuttu kenen pillin mukaan en ole mennyt, tovosi minulle kuoleman tai edes kaiken maailman sairauksia ja kärsimyksiä? :D Tämä kai pitää paikkansa että ,,älä pelkää eläimiä vaan pelkä ihmisiä,, niin kuin venäläiset sanovat.
 
Miten ihmeessä sinun seuraasi hakeutuukin niin usein hyväksikäyttäjiä ja pahasuopia ihmisiä :( ?
En tajua itse enää. Aina vaan pettymyksiä. Mutta niin kuin yks sanoi että sellaiset ihmiset ovat kanoja ja jos mulle jää pahaa mieltä ko ihmisistä niin olen itsekin se kana, eli pois sellaisia kanoja ympäriltä vaan. Ensimmäiseksi kyllä pientä shokkia tulee kun vielä uskot että se on loistava ihminen.
 
vie ras
En tajua itse enää. Aina vaan pettymyksiä. Mutta niin kuin yks sanoi että sellaiset ihmiset ovat kanoja ja jos mulle jää pahaa mieltä ko ihmisistä niin olen itsekin se kana, eli pois sellaisia kanoja ympäriltä vaan. Ensimmäiseksi kyllä pientä shokkia tulee kun vielä uskot että se on loistava ihminen.
Mä tajuan kyllä hyvin miksi sun seuraan hakeutuu noita tyyppejä.
 
????
Ystävät ja tuttavat käyttävät hyväksi ja ovat ilkeitä juoruilijoita, sisko on kateellinen ja pummaa rahaa, nettituttavuudet ja nettikauppiaat huijaavat, lasten koulukaverien vanhemmat ovat synttärijuhlapummeja... kyllä sulla ap on vaikea elämä, hämmästyttävää kerrassaan.

Ai niin, yhdessä suhteessa menee hyvin: MIEHET. Niitä (varakkaita) on oven takana valmiina jonossa, sen kun vain valitsee seuraavan, jos nykyisen kanssa ei tule toimeen....
 

Yhteistyössä