10+5 epämääräinen syke

  • Viestiketjun aloittaja Mitähän nyt taas
  • Ensimmäinen viesti
Mitähän nyt taas
Mitähän nyt tästä pitäis ajatella?! Kävin tklla ultrassa ruskean pitkäaikaisen vuodon takia. Lääkäri ultrasi ensin vatsalta ja pitkän ajan jlkeen tuumas että "ehkä tuossa näkyy syke" ja kokeili emättimen kautta, jolloin ei nähnyt ilmeisesti mitään. Kun kysyin asiasta hän vastasi että "minä olen vain yleislääkäri en osaa vastata"!!??! Kahen viikon päästä niskapoimu ultra, kuinka tässä hermo kestää?!
 
vierass
Ei sun auta kuin odottaa tai käydä yksityisellä ultrassa. Jos raskaus on keskeytymässä sille ei ikävä kyllä noilla viikoilla mitään voi. Toisaalta kaikki voi olla hyvinkin. Tsemppiä, odottavan aika on pitkä!
 
"Klö"
Kyllä noilla viikoilla jo ultrassa syke näkyy....jo siis asiat raskauden suhteen kunnossa....toki voi olla ultraääni osaamattomuutta ja koneen huonoutta (tk:ssa usein molemmat). Ei kai auta kun odotta nt ultra tai mennä privaattipuolelle...
 
Mitähän nyt taas
Klö, lääkäri nimenomaan sanoi että hän on vain yleislääkäri ettei hän osaa ehkä katsoa oikein ja että riippuu paljon myös laitteesta.. Voihan, ehkä tässä on mentävä yksityiselle.
 
Hmmmmh
Minulla oli tuollainen kohdunulkoinen. Ja syke näkyi. Suht kivuton, mutta hieman liioittelun kipuja ja gynekologi näki suoraan. Muissa raiskauksissa alun kivut on ollut huomattavasti kovempia.
 

Yhteistyössä