Onko kukaan ollut noilla keskiviikon iskelmäristeilyillä?

  • Viestiketjun aloittaja "hanuta"
  • Ensimmäinen viesti
"hanuta"
Minkälaista porukkaa siellä käy? Onko ihan outoa, jos lähden yksin sinne.. Lähinnä bändiä katsomaan. En siis halua juhlia tai etsiä seuraa.

Olen ollut viimeksi joskus 16v. laivalla ja jotenkin aika iso kynnys lähteä yksin matkaan. Mulla olis pari kaveria, jotka luultavasti lähtisi mukaan jos kysyisin, mutta jotenkin lähtisin mielumin yksin, koska en halua millekkään ryyppyreissulle vaan just katsoo sen keikan ja sitten nukkumaan.

Miten turvallista noin yleensä on 35v naisen lähteä yksin laivalle?
 
"nasuli"
[QUOTE="hanuta";30275559]Minkälaista porukkaa siellä käy? Onko ihan outoa, jos lähden yksin sinne.. Lähinnä bändiä katsomaan. En siis halua juhlia tai etsiä seuraa.

Olen ollut viimeksi joskus 16v. laivalla ja jotenkin aika iso kynnys lähteä yksin matkaan. Mulla olis pari kaveria, jotka luultavasti lähtisi mukaan jos kysyisin, mutta jotenkin lähtisin mielumin yksin, koska en halua millekkään ryyppyreissulle vaan just katsoo sen keikan ja sitten nukkumaan.

Miten turvallista noin yleensä on 35v naisen lähteä yksin laivalle?[/QUOTE]

No noinhan se nimenomaan ON turvallista; kun et kerran ole ryyppyreissulla vaan artistia kuuntelemassa! Ei kukaan tule sun hytin ovelle vonkaamaan, luulisin. Itse olen ollut ihan maissa yksin kuuntelemassa klubikeikalla diggaamaani bändiä, ja oli kyllä ikimuistoinen kokemus, kun sai keskittyä juurikin sen musan kuuntelemiseen ja artistin sekä bändin katseluun, eikä tarvinnut *smalltalkia* harrastaa kesken keikan..
 
"hanuta"
No joo, ei hytin ovelle varmaankaan :) Ihan samalla meiningillä olen kyllä ollut ennenkin keikoilla ja kaikenlaiset vonkaajat on ainakin klubikeikoilla kimpussa pilaamassa tunnelmaa. Siksi mietin vain tuota laivakeikkaa, että onko meno siellä vielä jotenkin pahempaa. Mutta kuvittelis, ettei noilla kesken viikkoa olevilla risteilyä nyt niin hurjasti porukkaa ole.. No täytyy kai vain kokeilla. Kyllä tämä fanitus on näköjään joskus vaikeaa :D
 
"nasuli"
[QUOTE="hanuta";30275570]No joo, ei hytin ovelle varmaankaan :) Ihan samalla meiningillä olen kyllä ollut ennenkin keikoilla ja kaikenlaiset vonkaajat on ainakin klubikeikoilla kimpussa pilaamassa tunnelmaa. Siksi mietin vain tuota laivakeikkaa, että onko meno siellä vielä jotenkin pahempaa. Mutta kuvittelis, ettei noilla kesken viikkoa olevilla risteilyä nyt niin hurjasti porukkaa ole.. No täytyy kai vain kokeilla. Kyllä tämä fanitus on näköjään joskus vaikeaa :D[/QUOTE]

Rohkea rokan syö! Reippaasti vain laivalle, saahan siellä syötyäkin hyvin ja jos tarvis on, niin varmasti löytyy samanhenkistä seuraakin.. Mene ihmeessä, ja pidä kivaa!
 
"hanuta"
[QUOTE="nasuli";30275579]Rohkea rokan syö! Reippaasti vain laivalle, saahan siellä syötyäkin hyvin ja jos tarvis on, niin varmasti löytyy samanhenkistä seuraakin.. Mene ihmeessä, ja pidä kivaa![/QUOTE]

Kiitos, näin teen! :)
 

Yhteistyössä