Mitäs lapsenne ovat tykänneet Korkeasaaresta?

  • Viestiketjun aloittaja yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti
yks äiti vaan
Kävin lasten kanssa ekaa kertaa Korkeasaaressa, lapset on nyt 4v. ja 6v. Kissaeläimet loistivat poissaolollaan, muutama nähtiin nukkumassa, muuten ei niitä nähty, tosin eipä ne kauheasti kiinnostanutkaan. Mitä isompi eläin, sitä tylsempiä ne oli lasten mielestä. Vanhempi etenkin innostui trooppisesta talosta, etenkin papukaijoista. Nuorempi tahtoi vaan laivaan, elikkä laivamatka oli päivän kohokohta :D
 
Viereas
Niin ne kissat on vähän tylsiä ja niiden ruokinta-aikaan siellä on taas hirveä ryysis jolloin ei näe mitään. Mut usein silti joku iso eläin(karhu tai joku kissa) on nähty aktiivisena. Mutta eipä se harmita kun ei odota liikoja..
Riikinkukot on ollu varmaan suosituimpien joukossa, myös saukko ja ne talot joissa on ötököitä, lintuja jne.
 
Kolmården
Kolmården on parempi. Korkeasaaren voi ottaa lähinnä ulkoilun kannalta.,en suostuisi edes menemään toisaalta eläintarhoihin, joossa asiat eivät ole eläinten,kannalta hyvin, kuten Tallinna. Menkää kotieläintarhaan, ne oikeasti ovat lapsille paljon paremmat kun saa silittää ja syöttää.
 
ap...
Joo toi saukko oli kans kiva, se onkin hieman pienempi ja aktiivinen. Mä luulen, että noita omia lapsia ei kannata kotieläinpuistoon viedä, kun tuossa lähellä olevassa huvipuistossa on kesäisin juuri noita kotieläimiä, kuten pupuja, lampaita, kanoja jne ja ne ei lapsia kiinnosta yhtään, ihan tylsiä.
 
"Lillie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmården;30275799:
en suostuisi edes menemään toisaalta eläintarhoihin, joossa asiat eivät ole eläinten,kannalta hyvin, kuten Tallinna.
Mikä siellä Tallinnassa on ongelmana? Itse tykkään käydä siellä kun eläimilläon Korkeasaareen verrattuna todella paljon suuremmat aitaukset. Olen kuullut muualtakin että Tallinnassa ei kaikki ole ok ja siksi kiinnostaa.
 
Heikko
Laivamatka on ainoa hyvä juttu. Eläimillä on liian pienet tilat, erityisesti isojen kissojen tilat on tosi pienet ja eläintarha on vanhanaikainen kaikin puolin. Lapset juoksee alueen nopeasti läpi, ei ole yleisöystävällinenkään vaan monia eläimiä ei myöskään näe.
 
pettymys
Kissaeläimistä emme nähneet ainuttakaan, vaan häkit ammottivat tyhjinä, koska ei ollut ruokailuaika.Jotenkin tuntuu siltä, että omassa lapsuudessa ko.eläintarhassa oli enemmän nähtävää.Koululainen tykkäsi matelijoista ja pienempää kiinnostivat vapaana juoksentelevat hanhet, jotka eivät tarhaan kuulu:D
 
Minun
Minun lapsi pahoittaa joka kerta mielensä, kun näkee hylkeet/norpat (mitäs ne olikaan) niiden pienessä altaassaan. Eipä toki muillakaan eläimillä siellä hirveen ihanat oltavat oo, mutta siitä pikkualtaasta sille tulee aina hirvee surku. :(
 

Yhteistyössä