nainen jokapaikan höylä mihin tässä enää miestä tarviikaan...

  • Viestiketjun aloittaja minäkö sittenkin mies??
  • Ensimmäinen viesti
minäkö sittenkin mies??
pikkasen nyt nyppii kun saa aina olla ite pora tai vasara kädessä jos haluaa että asiat tulee tehtyä ja kohtullisessa ajassa,leiki siinä sitten kodin hengetärtä pora kädessä ja pullataikina toisessa...mä oon selkeesti vaan syntynyt väärälle aikakaudelle..miehet oli vielä miehiä...
 
vierasv
Itse tykkään rempata ja tehdä tuollaisia hommia joten miestä tarvitsen ihan muista syistä. Ehkä useammat miehet ovat älynneet ettei naiset ole automaattisesti avuttomia..
 
Mä luulen, että aiemmin ne miehet hilppaisivat metsälle tai peltotöihin ja ihan ite sai hakata puunaulan muusinuijalla seinään jos sellaista oli tarvis :D

Toki talvella sit saattoi olla aikaa jelppiä "akkoja askareissaan".
 
ghjkl
Jooo...tiedän tunteen. Itse oikeesti koen, että mulle oikeesti valehdeltiin ennen naimisiin menoa. Mies perheineen ihan suoraa sanoi, että mieheni nuoresta iästä huolimattaan käytännössä rakensi heidän talon.
Joo harmi että nyt ilmeisesti kokee saaneensa rakentamisesta tarpeekseen, kun ei mitään "miesten töitä" enää ainakaan tee. Ja ne mitkä tekee, tekee väärin.

Onneksi on olemassa google josta löydän ohjeet miten edes lamput laitetaan kattoon
 
Jooo...tiedän tunteen. Itse oikeesti koen, että mulle oikeesti valehdeltiin ennen naimisiin menoa. Mies perheineen ihan suoraa sanoi, että mieheni nuoresta iästä huolimattaan käytännössä rakensi heidän talon.
Joo harmi että nyt ilmeisesti kokee saaneensa rakentamisesta tarpeekseen, kun ei mitään "miesten töitä" enää ainakaan tee. Ja ne mitkä tekee, tekee väärin.

Onneksi on olemassa google josta löydän ohjeet miten edes lamput laitetaan kattoon
Kenen mielestä väärin?
 
maatilan akka
Mä luulen, että aiemmin ne miehet hilppaisivat metsälle tai peltotöihin ja ihan ite sai hakata puunaulan muusinuijalla seinään jos sellaista oli tarvis :D

Toki talvella sit saattoi olla aikaa jelppiä "akkoja askareissaan".
Näin se oli, ja näin se on edelleenkin maatiloilla! Eikä haittaa mua yhtään, itsepähän mieheni ja ammattini valitsin :D :heart:
 

Yhteistyössä