Miehen veronpalatukset, kumman mukaan tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja aito ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
aito ammattivalittaja
Mies ja poika haluaisivat käyttää rahat kylpylään plus hesan reissuun ja kenties siellä kierrellä jotain museoita yms mistä poika kyllä kovasti tykkää vai minun ehdottomaan Teneriffan reissuun? joululomalla nuo siis tehtäisiin. Kumman mukaan tuossa pitäisi mennä?
 
voi yhden kerran
Koska meillä kysytään kaikkien mielipidettä miten raha käytetään oli se kumman rahaa tahansa. Ja pojan tahdon mukaan tietenkin tehdään.
Ja sinä sitten kysyt omaa mielipidettäsi täältä?

Jos ja kun sinulla on oma mielipiteesi asiasta, niin kerrot sen kai miehelle ja pojalle sitten neuvottelette ja päätätte keskenänne. Ei kai sitä päätöstä teidän reissuistanne täältä palstalta tule. Vai ajattelitko että näytät miehelle, että palstaraati päätti, että Kanarialle on teidän mentävä?
 
"jaajaa"
Siis otsikossa kysyt kumman mukaan tehdään,mutta ketjussa toteat itse et pojan mukaan mennään. Jos kerran poika saa päättää niin mitä sä enää täällä kyselet?
 
aito ammattivalittaja
[QUOTE="jaajaa";30276610]Siis otsikossa kysyt kumman mukaan tehdään,mutta ketjussa toteat itse et pojan mukaan mennään. Jos kerran poika saa päättää niin mitä sä enää täällä kyselet?[/QUOTE]

Kunhan huvikseni mietin.
 
vierass
Mä oon kyllä vähän sitä mieltä, että aikuiset päättää minne lomalla mennään ja lapsi voi sitten kohteen mukaan valita tekemistä. Eli aikuiset päättää ja koska sun miehen rahoista kysymys niin eiköhän miehen kanta vie voiton.
 

Yhteistyössä