Onko murrosikäisille pojille mitään hyvää kirjaa tms, jossa kerrottaisiin nuoren tasolla vastauksia mieltä

  • Viestiketjun aloittaja äiteyslia
  • Ensimmäinen viesti
äiteyslia
askarruttaviin kysymyksiin? Siis tottakai juttelen pojan kanssa erilaisista asioista, mutta ehkä kaikkea pohtimaansa ei kehtaa ottaa äidin kanssa esille. Onko sellaista kirjaa? Tietääkö kukaan?
 
"nanna"
Mä ostin pari vuotta sitten siskonpojalle (9lk) joululahjaksi jonkun kirjan. Mutta en kyllä yhtään muista, että mikä se oli. On kuulemma sitä lukenut.

Kirjastossa mun kolmosluokkalainen olis halunnut lainata kirjan, jonka nimi oli joku "mitä pojat ovat aina halunneet tietää, muttei ole kehdanneet kysyä" tms. Selailin sitä ja totesin, että ei ihan vielä oo hänen ikäiselle tarkoitettu.
 
"mirkku"
heippa,

meillä ostin pojalle kirjakaupasta (luin sen ensin itse, oli ihan hyvä) Legopalikoista leopardikalsareihin.

Itsekin sain sain aikoinaan äidiltä vastaavantyyppisen, mutta tytöille suunnatun kirjan ja se oli musta tosi hyvä.
 
"nasuli"
ON! Itse aikoinaan lainasin pojalleni kirjan: Legopalikoista leopardikalsareihin, kirjoittanut Raisa Cacciatore. Jätin kirjan pojan sängylle, ja näytti ainakin sitä selailleen, ja uskon lukeneenkin..Suosittelen!
 
"nasuli"
[QUOTE="mirkku";30277277]heippa,

meillä ostin pojalle kirjakaupasta (luin sen ensin itse, oli ihan hyvä) Legopalikoista leopardikalsareihin.

Itsekin sain sain aikoinaan äidiltä vastaavantyyppisen, mutta tytöille suunnatun kirjan ja se oli musta tosi hyvä.[/QUOTE]

No hups, hokasin vasta, että tätä oli jo suositeltu..On siis hyvä!
 

Yhteistyössä