Lestadiolasista kodeista tulleet ihmiset

  • Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Vaikka ois jättänyt lahkon, niin kaikki tuolta lähteneet on vähän semmoisia jänniä, en oikeesti tiedä yhtään ihan tavallista ihmistä jolla on lestadiolaiset lähtökohdat alunperin.
 
"minna"
No kuka täällä nyt tavallinen olisi, millä sen määrittelet????? Ehkäpä sinä olet outo ja tarkkailet heitä jotenkin tietyllä tavalla, sillongan sitä löytää yhtä sun toista luonteesta, jonka voi laittaa uskonnon piikkiin ????
 
mää tunnen monia semmosia nyt 60/70 ikäsiä joiden vanhemmat on ollu lestoja mutta ovat itse luopuneet lapsen uskostaan murrosiän huitteilla

ihan normaaleja niistä on tullu eikä ole mennyt välit sukulaisiin
 
Kyllä sen huomaa kuka on lest. kodista. Tunnen muutaman ja ovat vähän kummaa porukkaa. Aika sellaista holtitonta. Mutta sen toki ymmärtää että nuoruus on jäänyt elämättä, niin kaikkea kokeillaan sitten kun eivät lahkolaiset enää kyttää..
 
"Jenna"
Voin väittää, että ihan varmasti et pystyisi minusta sanomaan, että olen lestadiolaisesta kodista.3 vuoden jälkeen kerroin yhdelle työkavereille, eikä kukaan heistä ollut ajatellukkaan sellaista. Ja holtittomuus ei todellakaan kuvaile minua. Varmasti niitä kummallisiakin löytyy, mutta on niitä muutenkin.
 

Yhteistyössä