Mellunmäki vai Myyrmäki

  • Viestiketjun aloittaja J_tt
  • Ensimmäinen viesti
no mä
En suuresti näe eroa noiden välillä muuten kuin liikenneyhteyksien takia. Asun itse Mellunmäen vieressä ja uskallan mainiosti kulkea iltamyöhälläkin metroasemalta kotiin. Usein ei kyllä tuu liikuttua julkisilla. Päiväsaikaan ihan rauhallista varmaan molemmissa paikoissa. Ja pienen matkan päästä asemalta on ihan hyvä asua. Myyrmäessä on varmaan enemmän palveluja lähellä mut Mellunmäestä pääsee metrolla kätevästi keskustan palvelujen luo.
 
myrtsi
Noista kahdesta myrtsi, kaikki palvelut lähellä. Ja esim. Myyrmäen terveysasema toimii tosi hyvin ( sh:n vastaanotolle pääsee alle 15 min odottelulla ja lääkäriäkin olen odottanut max 2h, myös hammashoito toiminut vantaalla tosi hyvin). Keskustaan pääsee myyrmäestä junalla nopeasti ja muutenkin yhteydet aika hyvät.
 
Outlet harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja No HÖH!;30277553:
Mikä siinä Meltsarissa pelottaa? Hyvät yhteydet keskustaa ja lähellä luontoa .. aivan ihana paikka.
Ei siinä mikään pelota, joka kerran on vaan siellä käydessä tullut fiilis "äkkiä pois".
Onneksi ei tarvitse kyllä muuttaa Myyrmäkeenkään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja No HÖH!;30277553:
Mikä siinä Meltsarissa pelottaa? Hyvät yhteydet keskustaa ja lähellä luontoa .. aivan ihana paikka.
Mellunmäki aivan hirveä paikka!
Ostarilla aina kännisiä wt,ahmedia,taikaviittaa ym ongelma porukkaa.
joskus kun tuollapäin on pitänyt pakosti käydä niin tuntee kyllä itsensö todella rikkaaksi ihmiseksi :)
Myyrmäellä paljon vähemmän ongelma ihmisiä.
 
"vantaalainen"
Ei kumpikaan, pysy molemmista kaukana. Jos pakko valita niin Myyrmäki. Olin eilen taas käymässä Mellunmäessä enkä ihan heti tahdo takaisin,ainakaan metroaseman läheisyyteen. Huh mitä porukkaa.
 
Ghetto
Raiskaus vai pahoinpitely? Puukotus vai potkiminen?

Kumpaankaan ei kukaan järkevä ikinä vapaaehtoisesti muuttaisi. Aivan karmeita alueita ja koko ajan huonompaan suuntaan menossa.

Vantaalla ja suurimmassa osassa itä-Helsinkiä asutaan vain ja ainoastaan taloudellisista syistä. Piste.
 

Yhteistyössä