Meni pankin palvelumaksut ja nyt en saa huutonetin tilausta maksettua!

  • Viestiketjun aloittaja voi perse!
  • Ensimmäinen viesti
Käteinen
Millä rahalla ajattelit elää lapsilisiin asti? Jos sulla on käteistä, käy huomenna viemässä puuttuva osa tilillesi ja maksa sitten. Jos sulla ei ole kokonaiseen viikkoon yhtään rahaa, sulla on luultavasti suurempiakin huolenaiheita kuin joku huutismyyjä.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkuihra
miunmau
Olihan ap:lla huutaessa rahaa. Itsekään en muista minä päivänä pankin maksut menevät.

Uskoisin, että myyjä malttaa odottaa rahojaan perjantaihin asti, kun kysyt nätisti.

Ja kyllähän viikon prjää ilman rahaa, jos ruokaa ja bensaa (jos sitä tarvitsee) löytyy.
 
.vieras.
Olihan ap:lla huutaessa rahaa. Itsekään en muista minä päivänä pankin maksut menevät.

Uskoisin, että myyjä malttaa odottaa rahojaan perjantaihin asti, kun kysyt nätisti.

Ja kyllähän viikon prjää ilman rahaa, jos ruokaa ja bensaa (jos sitä tarvitsee) löytyy.
Mistä teitä riittää? Eihän tuo edes tiennyt lapsilisien maksupäivää, niin varmasti ei ole ruokaa tarpeeksi kaapissa.
 
"Maarikka"
Oikeassahan Scarlett on. Ei ap:n aloituksesta voi päätellä onko heillä ruokaa kaapissa. Itse olen ollut todella pienituloinen yh ja kyllä mullakin meni useamman kerran tili miinukselle palvelumaksujen takia, mutta ruokaa mulla ja lapsella oli silti aina.
 
Hallintaan
Elämässä voi tulla yllätyksiä, joissa tarvitaan rahaa ihan mihin aikaan kuusta. Tili nollilla eikä rahaa edes sairastuessa lääkkeisiin, kertoo todella huonosta elämänhallinnasta.
 
Voi voi
Siis noi palvelumaksuthan on muutamia euroja... Oikeestiko jollain menee tili miinukselle niistä? Ei hyvänen aika...
Ei ehkä kannattaisi ostella huutiksesta, jos on noin tiukilla rahat, että muutama euro kaataa talouden.
 
miunmau
Eihän ap sanonut, että tili olisi mennyt miinukselle.

Eikä huutisostoksen hnnastakaan ollut mainintaa. Sehän saattoi maksaa vaikka 200€ ja nyt ap tuon pienen maksun jälkeen tilillä on enää 199€, jolloin ostosta ei pysty lunastamaan. :)
 

Yhteistyössä