Paljonko perheessäsi yhteensä tienataan kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Velallinen
Palkkaa tuli tänään vähän yli 1200€ ulosoton vietyä osansa. Kituuttaa pitää, mutta jos noin neljä vuotta tätä jaksaisi niin sitten on velat maksettuna. Tammikuussa on onneksi tulossa lyhennysvapaa kuukausi.
 
"Anne"
Bruttona minä 1250€ sis. lapsilisät, elarit. Mies about 2700€. Minä opiskelen työttömyysrahalla, mies töissä. Ihan hyvin pärjätään, jos oltais tuhlaamatta (auton osari tällä hetkellä, mies ostelee mitä sattuu) vaikka viikossa meneekin vähintään tankillinen bensaa yhteensä.
 
kaikki menee mikä tulee
Yhteensä n. 10 k / kk, minä himpun yli 5 k ja mies himpun alle. Lisäksi bonareita yht. n. 10 k/vuosi. Ei tarvitse ruokakaupassa miettiä mitä ostaa hintojen takia, mutta asumisesta ja kulkemisesta pitää maksaa ja siihenhän sitä hupenee.
 
grey grey
12 000e/kk miehellä + bonukset jos sellaisia tulee. Tuossa laskettu meidän muutaman satasen pääomatulot mukaan kun en jaksanut eritellä niitä. Minä olen lasten kanssa nyt kotona.
 
"northern soul"
Mina en talla hetkella mitaan, pidan omaa lomaa. Kun kiinnostaa toihin meno, niin tulen saamaan n. 2500 euroa verovapaana.
Mies saa verovapaana ehka 2400 euroa ja hanen tyonantajansa maksaa vuokran, sahkon ja veden.
 

Yhteistyössä