Käyttekö uimahallissa loppuraskaudesta? Bikinit vai uikkarit?

  • Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"Kyselijä"
Onko uimahalleja syytä vältellä raskausaikana tulehdusriskin tai muun vuoksi?
Ja jos olette käyneet uimahallissa loppuraskaudesta niin ihanko bikineissä vaan? Onko edes olemassa koko uikkareita joihin mahtuisi ison pallomahan kanssa?
 
"xxx"
Mulla meni plussaviikoille pahimpien helteiden aikaan. Suunnittelin siis meneväni uimaan viikolla 41 ja risat - ajattelin laittaa kuukupin uinnin ajaksi, ettei sit tulis mitään tulehdusta aiheuttavaa...

Nämä ajatukset siis illalla - ja luojan kiitos synnytys alkoikin sitten yöllä.

Mulla oli todella kaunis äitiysajan uimapuku.
 
papapapap
Mä käyn vesijumpassa, aion käydä ihan loppuun asti. Olen käynyt tavallisissa bikineissä, mutta esim. Bebesistä saa äitiysuikkareita. Olisin ostanut Mamaliciouksen tankinit, mut ei ollut kokoa.

Lääkärin kanssa keskustelin myös uinnin turvallisuudesta, kun mulla on kohdun ulkosuu hieman auki. Sanoi, että siihen asti voi mennä, kun vedet ei oo menneet, eikä oo edes epäilyäkään siitä. Itse ajattelin lopettaa, kun ja jos limatulppaa alkaa irtoamaan.
 
vierar
Kävin loppuraskaudesta ja päälle laitoin just sen mikä sattui mahtumaan. Koska oma uikkari ei mahtunut ja bikineitä en omista, valinta osui äitini lörpähtäneeseen mummomalliseen uimapukuun. Ei ollut kaunis näky, mutta en minä katselemista varten sinne mennyt.
 

Yhteistyössä