Meneekö n.116cm ja siitä ylöspäin lasteenvaattet kaupaksi kirppiksellä?

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
Itse en ole juurikaan löytänyt lapselle (pojalle) niin hyväkuntoisia vaatteita kirppikseltä että olisin niitä ostanut, mutta huomenna olen menossa myymään pojan vaatteita kirppikselle ja ovat mielestäni oikein hyväkuntoisia. Koot ovat pääasiassa 116-122cm, liikkuukohan tälläiset?


Olen ihan noviisi kirppismyyjä.
 
Ostaisin jos
Todellakin ostaisin mutta vain hyväkuntoisia. Tuossa koossa ja ylöspäin on kirpuilla tosi huono tarjonta, likaista, risaa, harmaantunutta ja nyppyistä lumppua ja usein vielä hintapyyntö pilvissä... Edes pihavaatteeksi en osta noin huonoa ja kallista.
Vie vaan sellaista mitä itsekin ostaisit ja kohtuullinen hintapyyntö niin varmasti käy kauppa!
 
"tiina"
Hyvin kävi kauppa, pidin hinnat alhaalla ja täyty sanoa että en itse juurikaan törmää kirppiksellä noin hyväkuntoisiin poikien vaatteisiin mitä itse möin. Jotain jäi myymättä, lähikirppikselle uusi pöytä ja loputkin myyntiin. :)
 
Juuri jokunen pvä sitten ostin tuota kokoa (ja isompaa) kirppikseltä. Ostin kaikki hyväkuntoiset ja ulkoäöltään miellyttävät, jotka löysin. Joten kyllä ne menee. Ja luultavasti vielä melko kuumille kiville :)
 
kauppa käy
Hyvin meni vaatteet 116-128 pari viikkoa sitten kirppispöydältä. Hinnat pidin 0,50-2.00€ ja yhteensä liki 100 vaatetta meni :) perus verkkareita, parit farkut, t-paitoja ja ohuita pitkähihasia
Ihan muutamia paitoja toin takasin kotiin.
 
Just myin poikien vaatetta 104-116 ja meni tosi hyvin. Mulla kyllä oli hyväkuntoista ja kivoja värejä, ei pelkää mustaa ja harmaata. Hinnat oli sisävaatteissa pääosin 1-5€. Sitten jotain ulkovaatetta, fleeceasuja jne kalliimmalla. Valitettavan vähän löytää hyvässä kunnossa olevaa pojille. Meilläkin nyt 122 käytössä ja todella huonokuntoista ja jos onkin hyvässä kunnossa niin on aina vaan mustaa ja harmaata. Tytöille on niin paljon helpompi löytää
 

Yhteistyössä