Psykologiaa: manipulointia, vai jotain tahatonta/välttelyä?

  • Viestiketjun aloittaja wtf?
  • Ensimmäinen viesti
wtf?
Mieli ei saa rauhaa, en tiedä yritettiinkö minua manipuloida, vai mitä. Minulla on tapana vetää sellaisia miehiä puoleeni, joten sanoisin olevani aika hyvä lukemaan muita.

"Tapailin" juuri miestä kuukauden verran, ensin se oli selkeästi vain seksiä - varsinkin viikonloppu jolloin tavattiin. Sen jälkeen nähtiin kerran viikossa ja juteltiin todella, todella syvällisistä asioista. Hän oli kumman utelias kuulemaan eräästä kammottavalla tavalla päättyneestä suhteestani. Kertoi myös miten hän ei tunne/ole hyvä tunteiden kanssa/pelkää että sattuu/välttelee. Hänen psykologi-opiskelija exänsä oli myös sanonut että mies on "sekaisin".
Sitten meinasin lopettaa tapailun, koska syvälliset keskustelut+seksi olivat huono yhdistelmä minulle.
Mies halusi tavata ja puhua asiasta, tapasimme viimeisen kerran ja hän oli jotenkin erilainen, todella lämmin.
Sovimme vielä näkevämme, muutamaa päivää myöhemmin kuitenkin kävimme oudon keskustelun. Aiheesta mitä haluamme, kumpikaan ei oikein tiennyt ja puhuimme arvoistamme, ideaalisesta parisuhteesta yms. Mies sanoi pitävänsä minusta, sekä juttelusta, sekä myös fyysisesti. Ei pystyisi vain juttelemaan/olemaan kaveri, eikä vain harrastamaan fyysistä puolta.
Sanoin hänelle samaa, ja että en pystyisi olemaan vain kaveri - en enää, kun muutakin on ollut.
Sitten hän pelästyi/käänsikin täysin kelkkansa ja käytännössä ilmoitti että haluaakin olla vain kaveri. Myönsi että pelästyi, kun ilmaisin pitäväni hänestä.

En halunnut olla vain kaveri, joten katkaisin yhteydenpidon. Hän oli ihmeissään kun en halunnutkaan olla kaveri. Mutta eikö tässä nyt ollutkin jotain outoa. Miksi minusta aina tuntuu että minua vastaan pelataan jotain :/
Luulen että minun aikeeni x2 lopettaa juttu saivat aikaan tämän reaktion ja hän työnsi minut pois, koska menetti kontrollin.

??
 
vieras---
Mitä todennäköisimmin sitä, ettei kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanutkaan. Lopeta tuollainen itsesi löysässä hirressä roikottaminen ja hanki elämä, muita ihmissuhteita, harrastuksia jne.
 

Yhteistyössä