Naiset ja ikuinen kamppailu painosta

  • Viestiketjun aloittaja Taxväärg
  • Ensimmäinen viesti
Taxväärg
Huh huh, että taas meidän duunissa nää kahvipöytäkeskustelut herätti monia ajatuksia.

Eli meillä tuntuu nimenomaan naiset tuovan töihin jos mitä pullaa, kakkua ja karkkia lähes joka toinen päivä. Ei haittaa mua... Mutta oikeesti sitten aina samat päivittelyt, että "ei kyllä pitäis ottaa" ja "Nyt meni päivän kalorisuunnitelma pilalle" jne...

Leikin varjollahan tätä juttua jauhetaan, mutta jotenkin vaan noi jutut huvittaa. Ja kun siihen osallistuu samalla tasolla ne hoikat naiset ja sitten ne jotka senkus levistyy... Mua ainakin vituttaisi ylettömästi kun joku laiheliini siinä voivottelisi kaloreitaan...

Tuntuu siltä, että aika monella naisella on näihin "herkkuihin" suorastaan kieroutunut suhde. Eli niitä senkus ostetaan ja ostetaan ja sitten podetaan syyllisyyttä. Ja se mun on sanottava, että ne jotka alkavat lihota pysyvät lihavina lähes 95 prosenttisella todennäköisyydellä. Silti vuodesta toiseen se itsepetos jatkuu...

Ittellä kiloja on ihan tarpeeksi (190cm/105 kg), mutta en koe sitä minkäänmoisena ongelmana. Toisaalta voin sanoa, että oma vaimoni on hoikka (168cm/ kiloista en tiedä, mutta sopiva) ja hän ei kyllä jauha painostaan alituiseen. Karkkia usein, mutta pieniä määriä. Hän on mulle sanonut, että olis ihan ok jos painaisin vähemmän, mutta ei hän mua ole sen takia valinnut. En mäkään ole vaimoani painon perusteella valinnut, mutta se on totta että ei mua ole koskaan hiukkaakaan ylipainoiset viehättäneet. Mutta makuasioita toki nämä. Eipä tosin kavereillakaan ole vaimoina tai tyttöystävinä pullukoita...

Niin mitä yritän tällä sanoa... No en edes tiedä, sanokaa te, naiset... ikuiset laihduttajat jotka ikuisesti lihotte.
 
En mä kyllä tiedä. Kai siitä on tullut yeinen keskustelunaihe niinko vaikka sääkin on. Tai sitten se helpottaa kun tunnustaa ääneen taas herkuttelevansa. :D

Mä olen vasta viimeisen vuoden pohtinut sitä, ettei enää saisi painoa nousta, joten mulle uusi juttu. Enkä mäkään ole ylipainoinen, ärsyttää vaan toi vatsan pullistelu... Mies taas on pari senttiä lyhyempi ja pari kiloa hoikempi kuin sä, joten suht terveellisesti me muutenkin yritetään syödä. Ei tee pahaa vahtia kilojaan mutta joo, ei niistä aina tarvitsisi puhuakaan.

:)
 

Yhteistyössä