Miehen logiikka loisti taas tänään....

  • Viestiketjun aloittaja rouvajoku
  • Ensimmäinen viesti
rouvajoku
Kylpyhuoneessa vilkaisin roskakoriin ja siellä oli pari minun käyttämää partahöylää (säärien yms. sheivaukseen). Ei mitään Venuksia vaan ihan halppis kertakäyttöparranajoteriä. Ihmettelin asiaa. Olin kyllä ihmetellyt jo aikaisemmin, että mihin ne mun höylät oikein aina katoavat.

Kysäisinpä mieheltä asiaa ja se sanoi sitten näin:

"kun sä aina jätät ne höylät tuohon kaapin reunan päälle, niin mä heitän ne roskiin kun nehän on kertakäyttöisiä".

Piti ihan hetki ajatella tuota. Mies kun meinas, että kertakäyttö = käytä yksi kerta ja heitä pois.

No, tulipahan tuohonkin sitten selitys, että mihin ne höylät aina häviää...

Eipä tässä voi muuta kuin hymyillä...
 
"mimmi"
Aika uuvatti palstamamma jos kertakäyttö teriä uudelleen käyttää, oi voi. Siis luonnollisesti kertakäyttöterät kuuluu käytön jälkeen heittää pois.
Joku kauneudenhoitoalan ihminen just telkkarissa sano, että sellaset kolme kertaa voi ihan hyvin kertakäyttöhöyliä käyttää ja sit roskiin. Ite taidan kyllä käyttää ainakin sen viis kertaa, eikä oo mitään tulehduksia tms. tullu :)
 
No eihän mies voi sitä ymmärtää, ettei naisen karvat ole kovuudeltaan verrattavissa partakarvoihin. Ei siis mitään vikaa logiikassa. Kuten ei naisellakaan joka käyttää ne pari, kolme kertaa. :)
 
Kyllä minä yleensä höylään useammin kuin kolme kertaa kertakäyttöisellä höylällä. Kyllä sen huomaa sitten kun on sen "tunnit tulleet täyteen"
 

Yhteistyössä