Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

-.-
No tiijä sitä, miehiä se vaihto eron jälkeen useammin kuin minä sukkia. Hauskaa on taitanu olla.
Ei tuo mitään hyvästä olosta kerro. Oma ex teki kans tuota, ja sanoin jälkeenpäin että oli ihan kaameaa aikaa kun mikään ei vain tuntunut miltään. Ja ei hän vissiin vieläkään ole löytänyt ketään kunnollista vaikka on jo 5 vuotta mennyt. Harmittaa vähän toisen puolesta kun meillä oli ns. turha ero.
 
Ei tuo mitään hyvästä olosta kerro. Oma ex teki kans tuota, ja sanoin jälkeenpäin että oli ihan kaameaa aikaa kun mikään ei vain tuntunut miltään. Ja ei hän vissiin vieläkään ole löytänyt ketään kunnollista vaikka on jo 5 vuotta mennyt. Harmittaa vähän toisen puolesta kun meillä oli ns. turha ero.
Niin ei se enään haittaa mua, silloin ekaksi se vitutti todella paljon. Ei ole muuten hirveen väärin sanottu että aika on paras lääke, tuli vain mieleen.

Oli kait siinä akassa jotakin hyvääkin kun niin kauan oltiin yhdessä, tosin just nyt ei tuu mitään mieleen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
Nojoo, sittenhän ei tartte sitä kertoa.
Itellä vain tuli tarve puhua exän kanssa eron jälkeen ja heti jopa kahen vuoden jälkeen löytyi exälle semmoinen sauma että voitiin puhua niin siis se auttoi mua. Sai paskat pois selästä. Toki kaikki erot ovat erinlaisia, puhuin vain omien kokemuksieni pohjalta.
Juu pakkohan tätä on työstää tulevan exänki kanssa, mutta ei sitä henkisesti jaksa määräänsä enenpää. Tai mielelään siitä puhuis sen kanssa koko ajan, mutta ei se mitään auta.
 

Yhteistyössä