Muita tissuttelija--alkoholisteja?

  • Viestiketjun aloittaja Luuseriiiii
  • Ensimmäinen viesti
Luuseriiiii
Minulla on ollut vähän rankkaa, enkä erittele syitä tähän tarkemmin tunnistettavuussyistä.

Ennen olin onnellinen. En ryypännyt, enkä ryyppää edelleenkään hauskanpidon takia. En tajua, mitä hauskaa on humalassa. Olen nytkin hiprakassa ja ihan hyvin sujuu kirjoittaminenkin, niin ettei tästä ehkä tajua, että olenpa hieman kännissä.

En ole ikinä syönyt mielialalääkkeitä, enkä aio alkaa syödäkään. Tulee vaan niin hemmetin autuas olo, kun ottaa muutaman lonkeron.. ja muutaman lisää. Sitten onkin sikspäk tyhjä ja onneksi sitä on jemmassa, että voi vielä vähän ottaa ja kohta nukahtaa ihanasti murheensa unohtaen.

En ole ihan varma, pitäisikö tähän hakea apua vai olla vaan ja odottaa, että elämän vaikeudet hellittää ja sitten juopottelu taas jää pois. Olen viimeisen kahden vuoden aikana juonut enemmän, kuin elämäni aikana kokonaisuudessaan yhteensä. En edes välitä terveydestäni, koska olen jo muutaman kerran ollut vakuuttunut päätymään itsemurhaan. Nyt luulen eläväni ainakin n. 15 vuotta, joten ihan loppuelämäni kannalta asialta ei ole merkitystä.

Sitten hiprakassa ravaan tupakalla, mitä en selvinpäin ikinä tee.

Pointtini on se, että tunnustaako joku muu olevansa yhtä surkeassa tilanteessa? Päällisin puolin voin niin hemmetin hyvin, vaikka välillä se saamarin krapulakin vaivaa.
 
dfsd
Miten nii tissuttelija jos vetää sicpackin ja ehkä toisenkin?

Oma määritelmäni tissuttelijalle on ihminen joka ottaa joka ilta lasillisen-2 (korkeintaan 3)

Olet alkoholisti,et tissuttelija-alkoholisti.
 
Alkkis ja 30v.
Minun tekisi niin mieli tissutella. Joskus sitä tein ja kesälläkin pari kertaa. Se on niin ihanan tuntuista kun pikkuisen kerrallaan alkaa kaikki tuntumaan niin hyvälle ja iloiselle. Sitten tulee stoppi ja paha olo. Aamulla on aina, AINA, saatanallinen krapula ja päätös, että nyt oli taas viimeinen kerta.

En enää osta lonkero-, siideri- tai oluthyllyiltä mitään vaan kävelen ohi vaan. Se on aika helppoa, mutta jos ostaa pari sidukkaa, niin ne sihahtaa heti kun kotiin pääsee ja on mentävä hakemaan täydennystä. Eli olen tullut siihen päätelmään, että alkkis olen. Eka huikan kun ottaa, niin siitä alkaa taas sen kerran tissuttelu. Se kesti aina kolme, neljä päivää ja sitten huilia viikko kaksi ja uusi tissuttelu. Oikeasti mitään syytä ei ole siihen, että alkaisin taas sen. Tai mistä tiedän vaikka sortuisin taas. Ei kukaan tiedä tai edes aavistanut tekosiani. Eli mitään tukeakaan ei suuntaan tai toiseen ole ollut.
 

Yhteistyössä