(Ex?)Fuckbuddy otti yhteyttä

  • Viestiketjun aloittaja puute
  • Ensimmäinen viesti
puute
MItä pitäisi tehdä kun fbuddy otti monen viikon hiljaiselon jälkeen yhteyttä kun se mielessä? Kiukustuin sille kun minä olen pari kertaa pyytänyt eikä ole (muka) päässyt tulemaan ja nyt sitten kyseli.En luvannut vaan kiukustuin, että kyllä nyt pitäsi kun hän kysyy mutta kun minä kysyin niin ei. En kehdannut sanoa vaikka mieli teki että onko uusi mahdollinen pillu lopettanut antamisen kun nyt kyseli minua.
 
"Lili"
No jos pitää fuckbuddya, niin tällaisista ei suututa. Hyväksytään se tosiasia, että sillä voi olla muitakin eläviä pumpattavia barbaroita kierrossa, että se ei ole ystäväsi, että sillä ei ole sua kohtaan velvollisuuksia. Sama riippumattomuus pätee tietysti toiseen suuntaan.
 
Ihme hössötystä
MItä pitäisi tehdä kun fbuddy otti monen viikon hiljaiselon jälkeen yhteyttä kun se mielessä? Kiukustuin sille kun minä olen pari kertaa pyytänyt eikä ole (muka) päässyt tulemaan ja nyt sitten kyseli.En luvannut vaan kiukustuin, että kyllä nyt pitäsi kun hän kysyy mutta kun minä kysyin niin ei. En kehdannut sanoa vaikka mieli teki että onko uusi mahdollinen pillu lopettanut antamisen kun nyt kyseli minua.
Sinulla on aivan väärä asenne valitsemassasi elämäntavassa "kutsupanon" suhteen. Ethän voi velvoittaa ketään juoksemaan heti luoksesi ja tekemään tehtävänsä juuri silloin kun sinä tahdot. Teetkö sinä niin, tai teitkö? Koita kestää ja hommaa toinen saman sortin panija. Pitää aina olla korvaava hoito saatavilla. Voisin vaikka yhdestä luopua hyväksesi. Jäisihän vielä kolme.
 
puute
Ei minulla ole kuin yksi ja sekin tuntuu olevan välillä liikaa.Tässä on niin paljon muutakin,en voi ihan ketä tahansa ottaa.Itseasiassa moni mies ei edes halua kun saa tietää joitakin juttuja minusta.Tälle miehelle ei ole koskaan ollut ongelma ja siksikin en haluais luopua mahtavasta seksikumppanista.Vasta sitten jos löydän oikean parisuhteen. Välillä vain palaa hermo tähän.
 
öööhh
Fiksumpaa olisi ollut joko sanoa että ok (jos itse haluat) tai sitten sanoa, että nyt on vähänn kiireitä, palataan asiaan ensi viikolla. Jos menet heti kun toinen pyytää mutta hän ei koskaan tule pyynnöstäsi, niin saat tottua siihen jatkossakin. Siksi on hyvä palauttaa nämä vakihoidot välillä maan pinnalla (ja antaa ymmärtää että he eivät ole korvaamattomia) mutta älä anna heille aihetta luulla, että olet mustasukkainen tai raivostu. Silloin heillä on kaikki avaimet sanella, miten ja missä näette. ;)
Ja onhan hänellä voinut olla joku muu hoito, suhteenne muoto sallii sen. Mutta ole niin kuin et tietäisikään tai laske asiasta harmittomasti leikkiä.
 
Vähäisen kokemukseni perusteella arvelen ja uskonkin, että jos fuckbuddyn on itselleen hankkinut, niin ei se häntä sido ja velvoita ympärivuorokautiseen päivystykseen. On myös omakin elämä elettävänä.
Edellä jo ehdotettiinkin kakkos-buddyn hankkimista vaihtomieheksi. Jos ap.n varsinainen on niin onnistunut ja haluttava, niin sehän on sitten omittava kokonaan, eikä hätävarana pidettävänä.
 
kokenut nainen
Et voi velvoittaa fuckbuddyä juoksemaan viikon välein luoksesi. Ideana on juuri se, että vain silloin sekstaillaan, kun MOLEMMILLE sopii. Minulla usein jopa parin kuukauden taukoja fuckbuddyjeni kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Hanki useampi fb, niin on parempi todennäköisyys, että edes jollekin sopii silloin kuin sinullekin.
 
Toinen kokenut nainen
Et voi velvoittaa fuckbuddyä juoksemaan viikon välein luoksesi. Ideana on juuri se, että vain silloin sekstaillaan, kun MOLEMMILLE sopii. Minulla usein jopa parin kuukauden taukoja fuckbuddyjeni kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Hanki useampi fb, niin on parempi todennäköisyys, että edes jollekin sopii silloin kuin sinullekin.
Näinpä, mulla on tällä hetkellä kierroksessa viisi, ja käytännössä aina jonkun kanssa tapaaminen osuu kohdalleen.
 
fakpadi
Ei mieskään ole panoautomaatti. Vaikea siissilloin tulla kun itseä ei tee mieli. Sen takia ei pidä heti suuttua jos toinen kieltäytyy. Tulee niitäkin päiviä kun molemmat haluavat.
 
"Ninninii"
Ihmiset on kyllä niin erilaisia... mulla on normaalit sinkun seksihalut mutten vois kuvitellakaan mitään fuckbuddy-juttua. En edes oo mikään vanhanaikainen tai hurskastelija, ei mua nappaa mitä muut tekee. En vaan osaa silleen asennoitua tollaseen. Mulle seksissä on täysin olennainen osa parisuhderakkaus, se on yhtä olennainen kuin vaikka ihokosketus.
 

Yhteistyössä