Onko RYSÄN PÄÄLLÄ ihan oikea reality...vai lavastettu? Voiko jenkit ihan oikeasti olla NOIN tyhmiä?

Ja siis ymmärrän kyllä sen, että vaikka olenkon ko. sarjassa nähnyt kymmeniä idiootteja ihmisiä, ei se tarkoita sitä, että olisin nähnyt kaikki. Fiksujakin varmasti löytyy...mutta kun en ole kuitenkaan törmännyt yhteenkään suomalaiseen, joka käyttäytyisi siten, miten tuossa sarjassa ihmiset rysän päältä kiinni jäätyään käyttäytyvät, herää väkisinkin kysymys siitä, että voiko tuo olla ihan totta?

Katsoin juuri Katsomosta uusimman jakson. Mies jää kiinni ja kieltää kaiken. Aivan kaiken. Nainen on vain ystävä, eikä miehen mielestä heidän välillään ole tapahtunut yhtään mitään. Ei, vaikka hänelle kerrotaan, että heillä on videokuvaa todisteena. Mies ei myönnä, vaan valehtelee viimeiseen saakka.

Tällä kertaa ei sentään lähdetty sille linjalle, että pettäjä väittäisi videoitua materiaalia väärennökseksi. Mutta tätäkin on kyllä aiemmissa jaksoissa useampikin pettäjä väittänyt. Siis WTF? Onko ne ihan sekaisin???

Ja sitten, kun lopulta myönnetään (jos myönnetään) niin siinä kohtaa se syy on lähes aina siina petetyssä, koska se petetty "on aina töissä". Aivan. Ja lähes poikkeuksetta se pettäjä on työtön, kotona makaava lusmu, jota se töissäkävijä elättää.

Ja kun jäädään kiinni, niin saatetaan vaan naureskella...uusimmassa pätkässä kiinni jäänyt mies kertoo oikeasti olevansa herrasmis. Hän perustelee tätä sillä, että "mä aina avaan kaikille oven". Just. Aivan. Jotta sillälailla :D
 
Viimeksi muokattu:
ghh
Musta noi on näyteltyjä juttuja. Kaikki tapaukset menevät saman kaavan mukaan. Siis ihan saman kaavan. Kyllähän pettämistarinoita on erilaisia ja tilanteita. Mutta tossa ohjelmassa ne menevät aina tismalleen samallalailla.

Esim. asutaan yhdessä,toinen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Sitten alkaa olla ylitöissä,eikä vastaa puhelimeen. No nämä alkavat seuraamaan ja kas AINA tämä pettämä menee tämän uuden kanssa jonnekin yleiselle paikalle ja lempii autossa. Siis mitä? Eiköhän yleensä nämä pidetä salassa ja seinien sisällä pettämistouhut. Mutta eivät tietenkään mene piiloon koska eiväthän nämä kyttääjät saisi "todisteaineistoa" pettämisestä.

Musta ihan täyden näytelty ohjelma
 
Fake reality
Eiköhän tuo ole pitkälti lavastettua. Myös juontajan puukotus on mahdollisesti lavastettu, ainakin monet yksityiskohdat viittaavat siihen, tosin tuollaista seikkaahan ei kanava/tuottajat tietenkään tule myöntämään. Feikkiä koko paska, veikkaan ma.
 
Tämä edellinen juontaja lopettanut sen takia koska häntä puukotettiin hengenvaarallisesti?
Tämä mun mielestä poistaa näyttelemisen mahdollisuuden..
Täh...no ohhoh. En ole moisesta kuullutkaan. Ei se kyllä siinä tapauksessa tosiaan näyteltyä realityä voi olla. jos tuo on siis oikeasti ihan totta, eikä tehty näyttelemällä.

Mä huomasin kyllä, että juontaja on nykyään eri, mutta en tiennyt syytä sille juontajan vaihdolle.
 
[QUOTE="jaahas";30282054]No miten ihminen reagoi jos jää kiinni kameroiden edessä ja koko kansan edessä lisäten siihen oman kumppaninsa.[/QUOTE]

Mä luulen, että mulla putois leuka lattiaan ja näyttäisin pelästyneeltä peuralta ajovaloissa, kunnes muutamien sekuntien sisällä mulle valkenis, että mistä on kyse.

Tuolloin mä varmaan hajoaisin siihen paikkaan ja itkeäpillittäisin ja anoisin anteeksiantoa.

Mä en osaa kuvitella lähteväni juoksemaan (varsinkaan silloin, jos olisin mies, mutta en kyllä muutoinkaan) verkkosukkahousut ja korkkarit jalassa ja korsetti päällä pitkin kaupunkia, kuvausryhmää karkuun :D

En myöskään osaa kuvitella, että jos olen sängyssä n*ssimassa vierasta miestä, kun kuvausryhmä laukkaa paikalle, että siinä kohtaa väittäisin kyseessä olevan oikeasti kadonnut kaksoisveljeni, jonka vieressä (tai oikeastaan päällä) makasin, jotta hänen ei olisi niin kylmä. Ja siksi siis ilman vaatteita, koska keho kehoa vasten lämmittää paremmin, kun siinä välissä ei ole vaatteita...ja että se videokuva on todellakin lavastettu ja enhän se edes ole minä, vaikka kuva onkin otettu kodistani. Joku on senkin lavastanut.

Ja sitärataa :D
 
Njooh.
Eiköhän tuo ole pitkälti lavastettua. Myös juontajan puukotus on mahdollisesti lavastettu, ainakin monet yksityiskohdat viittaavat siihen, tosin tuollaista seikkaahan ei kanava/tuottajat tietenkään tule myöntämään. Feikkiä koko paska, veikkaan ma.
Njooh muistelen että netistä etsiskelin jotain tietoa tuosta ja koko homma oli kyllä tosi hyvin tehty jos oli feikkiä, jenkkien nettikeskustelusita löytyi mm sairaala jossa hän oli ollut muutamia päiviä , ihmiset olivat vastassa kun hän pääsi pois sieltä ymym
 
"viekas"
Jenkeissä nyt voi sattua ja tapahtua. Suurin osa kumminkin aina black people. Mistä sitten johtunee, vaikka eilisessä jaksossa olikin yksi ns. paremman kansankerroksen pari.
Jenkeissä on musta lakimies presidentti, että ei se ihonväri suoraan korreloi ihmisen "paremmuuden" mukaan.

Mutta kyseisen ohjelman väki ihan ihonväriin katsomatta on usein selkeästi työväenluokkaista köyhälistöä joilla käytöstavat hukassa. Sama ilmiö kuin bb:ssä, ei ne rikkaat ja koulutetut hae mihinkään roskasarjoihin nolaamaan itseään. Varmasti on ainakin osittain käsikirjoitettuja noi jaksot. Eli valitsevat esimerkiksi vain sellaisia pareja jotka ovat valmiita siihen fyysiseen käsirysyyn kohtaamistilanteessa. Ei voi olla sattumaa että kaikki alkaisivat noin vain hakata toisiaan..
 
reality
Eiköhän ole ihan normaali reaktio yrittää ensin kieltää kaikki. Varmasti on ihan todellista ja varmasti näin tapahtuu myös Suomessa, jos jää kiinni. Kaiken kukkuraksi aina yritetään vierittää syytä myös petetyn harteille. Tiedän tämän, koska liikun seksipalstoilla, jossa varatut miehet etsivät seksiä. Suurin osa sanoo, että saa kotona lliian vähän tai huonolaatuista seksiä, vain aniharva kertoo hakevansa vaihtelua, vaikka kotona seksi sujuukin hyvin.
 
"viekas"
En myöskään osaa kuvitella, että jos olen sängyssä n*ssimassa vierasta miestä, kun kuvausryhmä laukkaa paikalle, että siinä kohtaa väittäisin kyseessä olevan oikeasti kadonnut kaksoisveljeni, jonka vieressä (tai oikeastaan päällä) makasin, jotta hänen ei olisi niin kylmä. Ja siksi siis ilman vaatteita, koska keho kehoa vasten lämmittää paremmin, kun siinä välissä ei ole vaatteita...ja että se videokuva on todellakin lavastettu ja enhän se edes ole minä, vaikka kuva onkin otettu kodistani. Joku on senkin lavastanut.

Ja sitärataa :D
:D :D
 
Fake reality
Njooh muistelen että netistä etsiskelin jotain tietoa tuosta ja koko homma oli kyllä tosi hyvin tehty jos oli feikkiä, jenkkien nettikeskustelusita löytyi mm sairaala jossa hän oli ollut muutamia päiviä , ihmiset olivat vastassa kun hän pääsi pois sieltä ymym
Tää löytyi Wikipediasta:

"On November 3, 2009, Inside Edition reiterated the claim that the show was staged, citing several more actors who said they were paid to appear. One of them appeared in the Greco stabbing episode and claimed it was staged. Despite the depiction of a male being placed under arrest for stabbing Greco, Inside Edition found that no actual arrest matching that description was made by the Rowlett, Texas police department, where the episode took place. The ambulance shown, along with the EMS personnel appeared to be from "Greater Dallas EMS". Physician–patient privilege would prevent the hospital that treated Greco from releasing records to Inside Edition. Nothing prevents the producers of Cheaters from voluntarily displaying the records, yet they have not done so. Despite the lack of records, Goldstein denied in an interview that the episode was staged. In a follow-up, aired on Inside Edition the following week (November 9, 2009), Joey Greco was interviewed by investigative reporter Matt Meagher about the previous week's accusations. Greco declined to respond, claiming that he could not legally do so."

Jotenkin tuo homma kyllä haiskahtaa. Tuollaisen lavastaminen onnistuu varmasti, kun on sopivat resurssit jne. Ja toihan on tosi hyvä keino hankkia lisää näkyvyyttä ja katsojia ohjelmalle.

No, oli tuo puukotus totta tai ei, ohjelma taitaa muutenkin sijoittua Jerry Springer Show -kategoriaan.
 

Yhteistyössä