Mies voivottelee kun seksiä on harvemmin kuin ennen (ei kuitenkaan viikon taukoa enempää)

  • Viestiketjun aloittaja huohh
  • Ensimmäinen viesti
huohh
tulee töistä klo 18, käymme kaupassa ja tulemme takaisin noin klo 19. Istuu koneelle ja pelaa siinä klo 02 saakka, välillä ei sano sanaakaan minulle koko illan aikana.

Tässä oli perjantai ilta, noh tänään sitten on rakkaan harrastuksen aika jossa vierähtää koko päivä, tulee illalla klo 22 jonka jälkeen istahtaa taas koneelleen.

Mieheni ei ole milllään tavalla romanttinen edes, ei keksi meille ikinä mitään yhteistä tekemistä, tällaista meidän arkemme on.

Ja tuolloin kahdelta yöllä minun pitäisi sitten kaiken jälkeen tehdä mieli seksiä :(
Ei kyllä tee, siihen vaaditaan se, että minut on edes huomattu, näytetty että haluaa olla minun kanssani.

Joskus jos on puhetta että tehdään jotain yhdessä ja kaveri sitten soittaakin, että lähteekö harrastukseen, niin sinnehän se sitten lähtee ja minä jään kuin nalli kalliolle.
 
No en mäkään haluaisi jos mies ei lainkaan huomioisi. :S

Koetahan pukeutua hepeniin tai istahtaa nakuna miehen syliin kun se tönöttää koneellaan. Ja sit vaadit ainakin sata suukkoa ja vähän varpaidennuolentaa ja paljon muitakin hyväilyjä. Ehkä se siitä sitten...
 

Yhteistyössä